Версия за печат

00087-2011-0062

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Цекова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул."Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Столична община, пл."Славейков" №6 ет.3, За: Надя Ковачева, България 1000, София, Тел.: 02 9870422, Факс: 02 9870422

Място/места за контакт: Дирекция "Инженерна инфраструктура"

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Столична община, ул."Московска" №33, За: Фронт-офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377592, Факс: 02 9810653

Място/места за контакт: Фронт-офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на компенсаторно озеленяване за обекти Корекция на река Владайска между бул."Житница" и бул."Овча купел" и Корекция на река Владайска от ул."Дамяница" до пл."Средсело"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Територията на Столична община - районите "Витоша", Красно село" и "Овча купел"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е изпълнение на компенсаторно озеленяване в районите "Витоша"(по бул."Бъкстон" от бул."Т.Каблешков" до ул."Иван Сусанин"; 2-ро училище, ул."Казбек", м."Павлово-Бъкстон"; училище "Цанко Церковски", м."Гърдова глава"; 5-то училище "Иван Вазов", м."Павлово-Бъкстон"; училище в кв.18, УПИ VІІІ-433, с.Владая; 64-то ОУ, УПИ І, кв.54, кв.Симеоново; бул."Цар Борис ІІІ" в участъка от бул."Н. Петков" до спирка "Шипка"), "Красно село" (36-то СОУ "Максим Горки"; пространството между бул."България" и жилищни блокове 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9 и12, ж.к."Бели брези", УПИ І, кв.45; градина в УПИ І, кв.320, м."Еврейски гробища"; 132-ро ОУ "Ваня Войнова") и "Овча купел" (39 ОДЗ, УПИ ІІ, кв.111, ж.к."Овча купел"; 88-мо СОУ, ж.к."Овча купел") във връзка с обекти Корекция на река Владайска между бул."Житница" и бул."Овча купел" и Корекция на река Владайска от ул."Дамяница" до пл."Средсело"

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45112700

Описание:

Строителни работи, свързани с озеленяването

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложени в документацията работни проекти и количествено-стойностни сметки

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.10.2011 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І.Гаранция за участие в открития конкурс - 4 940 /четири хиляди деветстотин и четиридесет/ лв., представена в една от следните форми: I.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130333300 8301 BIC - SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" №6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или I.2 Банкова гаранция за срока на валидност на предложението /оригинал/. II. Гаранция за изпълнение, в размер на 3% от стойността на договора, в една от следните форми: II.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 3300 830 BIC - SОMBBGSF,Общинска банка, клон Врабча, ул. Врабча №6 на името на Столична община, дирекция "Финанси", или II.2. Банкова гаранция за срока на договора /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя в момента на сключване на договора за обществена поръчка. След изтичане на срока на скюлчения договор за възлагане на обществена поръчка Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране - от бюджета на Столична община Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник се отстранява от процедурата, когато не отговаря на законовите изисквания или условията на Възложителя в т.ч.: Липса на декларация или наличие на обстоятелства по чл.47 ал. 1.ал. 2 и ал.5 от ЗОП. Наличие на обстоятелствата по чл.21, ал.1.от НВМОП Непредставяне на документи и чл.13 от НВМОП. Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2, 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1, т.т. 2, 3 и 7 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участника участва като обединение, изброените изисквания в раздел III. т. 2 и 3 ще се прилагат комулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участника участва като обединение, тогава участниците в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; -всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на оферта. Споразумението за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ ( ако то е регистрирано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка) Документите по чл.13, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 от НВМОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участниците в процедурата трябва да представят: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК (съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър) участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения документа по чл. 56 ал.1 т. 1 от ЗОП се представя в официален превод. 2. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители и документите и данните по чл. 13, ал. 3 от НВМОП и чл. 24, ал. 2 от ППЗОП.а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.13, ал. 3 от НВМОП се представят за всеки от тях. 3. Копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г., в обхвата на който е включено дейности, свързани със засаждане на растителност, изпълнение на озеленяване и поддържане на зелени площи. 4. Копие на валиден сертификат за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г. 5. Копие на валиден сертификат за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие от годишните отчети за приходите и разходите и баланси, за 2008, 2009 и 2010 г. 2. справка по Образец № 8 за оборота от изпълнение на дейности, сходни с предмета на поръчката (свързани със засаждане на растителност, изпълнение на озеленяване и поддържане на зелени площи) за 2008, 2009 и 2010г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. копие на справките за приходите и разходите по видове и икономически дейности част от отчета за приходи и разходи за 2008, 2009 и 2010 г.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. положителен финансов резултат за 2008, 2009 и 2010 г. сумарно, както и 2. реализирани приходи от договори за изпълнение на дейности, сходни с предмета на поръчката (свързани със засаждане на растителност, изпълнение на озеленяване и поддържане на зелени площи) минимум от 500 000 (петстотин хиляди) лева общо за трите години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. за доказване на опита – списък с не по- малко от 5 обекта, свързани със засаждане на растителност, изпълнение на озеленяване и поддържане на зелени площи изпълнени през последните 3 години (2008, 2009 и 2010); , съгласно Образец № 9, както и най-малко 5 референции от Възложителите, с посочена стойност, дата и място на изпълнение на дейностите, както и дали те са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Участникът трябва да представи заверени копия на договорите (с гриф «Вярно с оригинала» и подпис на управителя на фирмата). 2. за доказване на квалификацията на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №11, професионални биографии на членовете на екипа, копия от дипломи за придобита професионална квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НОИ, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката Образец №12. 3. за доказване на наличие на техническо оборудване – списък-декларация на техниката, с която участникът разполага за изпълнение на поръчката. Представят се заверени от участника копия на регистрационните талони на транспортните средства, фактури за закупуванве на техника. В случай, че техническото оборудване не е собственост на участника, в офертата се представят и доказателства, че същото ще бъде на разположение при изпълнение на поръчката (договори за наем или за лизинг). 4. Копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г., в обхвата на който е включено дейности, свързани със засаждане на растителност, изпълнение на озеленяване и поддържане на зелени площи.. 5. Копие на валиден сертификат за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г. 6. Копие на валиден сертификат за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007
Минимални изисквания: Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. опит в извършването на дейности, сходни с предмета на поръчката (свързани със засаждане на растителност, изпълнение на озеленяване и поддържане на зелени площи) за последните 3 години (2008, 2009 и 2010); 2. квалификация на лицата, които ще изпълняват поръчката. Участникът трябва да разполага за нуждите на изпълнението на поръчката с минимум един "Технически ръководител" с образование "Инженер-озеленител" или "Ландшафтен архитект".. 3. наличие на механизация за изпълнение на поръчката. Участникът трябва да разполага минимум с: - Камиони 8-тонни и с по-голяма товароносимост - 4 бр. - Bobcat - 4 бр. - Багер - 1 бр. - Челен товарач - 1 бр. 4. Участникът да е внедрил система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008г., в обхвата на който е включено дейности, свързани със засаждане на растителност, изпълнение на озеленяване и поддържане на зелени площи. 5. Участникът да има внедрена система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004. 6. Участникът да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 11.08.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие, с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул. "Париж" №1, ст.3 от датата на обнародване в Държавен вестник, след запалащането й в касата на ул. "Париж" №1, ет.3, стая №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч.; петък и всеки последен ден от месеца - 10.00ч. до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
18.08.2011 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.08.2011 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях лица на фирмите-участнички могат да присъстват при действията на комисията по чл.38, ал.2 и 3 от НВМОП. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а, ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.07.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ