Версия за печат

00106-2010-0007

BG-гр. София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, ул. "Славянска" №1, За: М. Петрова - гл. експерт, отдел "ОП" към дирекция "ИОП" в МП, РБългария 1040, гр. София, Тел.: 02 9237503; 02 9237533, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: М. Петрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: правосъдиеДруго (моля пояснете): правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Обновяване на информационната система за производството по несъстоятелност, интеграция с други системи, организация на дейността по въвеждане на данни и съпътстващо обучение". Обществената поръчка се възлага в изпълнение на проект: "Публичност и ефективност на производството по несъстоятелност", подприоритет 1.5 "Прозрачна и ефективна съдебна система" на ОПАК по договор № К 09-15-5-С/09.10.2009г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: РБългария
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Със сключените договори е възложено изпълнението на обособена позиция № 1 - и обособена позиция № 2 - от обществената поръчка за предоставяне на услуги, с предмет: „Обновяване на информационната система за производството по несъстоятелност, интеграция с други системи, организация на дейността по въвеждане на данни и съпътстващо обучение”, подробно описани в техническото задание ( Приложение № 4 към документацията ).Обществената поръчка се възлага в изпълнение на проект: "Публичност и ефективност на производството по несъстоятелност", подприоритет 1.5 "Прозрачна и ефективна съдебна система" на ОПАК по договор № К 09-15-5-С/09.10.2009г. и Анекс № 4/27.05.2011г. Чрез нея се изпълнява основната част от аналитичните, консултантски и правни дейности по проекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48810000

Описание:

Информационни системи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
124458 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: техническа оценка ; тежест: 60
Показател: финансова оценка ; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

90-00-19/2010

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 8 от 11.10.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-00-112 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Развитие на информационната система за производството по несъстоятелност
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.12.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Перфект Плюс ЕООД ЕИК 121381510, ул. "Лавеле" 18, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9890802, E-mail: ceo@perfectbg.com, Факс: 02 9890802

URL: www.perfectbg.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 99438 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 93-00-113 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Интеграция на използваната от съдилищата съдебна административна система „Съдебно деловодство” с Информационната система за производството по несъстоятелност”;
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.12.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ” АД ЕИК 831641791, ул. "Панайот Волов" № 2, РБългария 1504, София, Тел.: 02 9420340, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 9436692

URL: www.is-bg.net.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25020 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на проект: "Публичност и ефективност на производството по несъстоятелност", подприоритет 1.5 "Прозрачна и ефективна съдебна система" на ОПАК по договор № К 09-15-5-С/09.10.2009г. Чрез нея се изпълнява основната част от аналитичните, консултантски и правни дейности по проекта.

VI.2) Допълнителна информация

Договорите са сключени след произнасяне на ВАС с Решение № 7382 от 30.05.2011г. на ІV-то отделение на ВАС

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120а от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор