Версия за печат

00145-2011-0032

BG-Кърджали: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НОИ - Районно управление "Социално осигуряване" град Кърджали, ул. "Булаир" № 35, За: Свилена Янчина, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 66410, E-mail: kardzhali@nssi.bg, Факс: 0361 66440

Място/места за контакт: НОИ - РУ "Социално осигуряване" - Кърджали

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nssi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на фабрично нови оригинални консумативи за принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и факс апарат

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Кърджали, ул. "Булаир" № 35
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на фабрично нови оригинални консумативи за принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и факс апарат за нуждите на РУСО - Кърджали

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30100000

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 4 от 05.04.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка на консумативи за принтери, копирни машини и факс апарат за Районно управление "Социално осигуряване" - Кърджали
V.1) Дата на сключване договора
13.07.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.04.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Валперс Консулт" ЕООД, 126608480, ул. "Георги Кирков" № 93, България 6300, Хасково, Тел.: 038 580814; 0896 830406, E-mail: office@valpers-bg.eu, Факс: 038 580814

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор