Версия за печат

00145-2011-0026

BG-Сливен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт - РУ "Социално осигуряване", гр.Сливен, бул. "Стефан Караджа" № 10, За: Бончо Вълков, Иванка Младенова-Георгиева, Р България 8800, Сливен, Тел.: 044 615141; 044 615115, E-mail: sliven@nssi.bg

Място/места за контакт: РУ "Социално осигуряване", гр.Сливен
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на нови, оригинални консумативи за лазерни и матрични принтери, копирни машини и факс апарати за нуждите на Районно управление "Социално осигуряване", гр.Сливен

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на РУСО, гр.Сливен - гр.Сливен, бул. "Стефан Караджа" № 10
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на нови, оригинални консумативи за лазерни и матрични принтери, копирни машини и факс апарати за нуждите на Районно управление "Социално осигуряване", гр.Сливен по заявка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30125100

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10100 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 4 от 19.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № без номер / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на нови, оригинални консумативи за лазерни и матрични принтери, копирни машини и факс апарати за нуждите на Районно управление "Социално осигуряване", гр.Сливен
V.1) Дата на сключване договора
08.07.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.06.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РОЕЛ-98" ООД, гр.София, ЕИК 121798467, бул. "Христо Смирненски" № 53, Р България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10100 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10100 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор