Версия за печат

00087-2011-0060

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, София, За: Фронт офис, България 1000, ул. "Московска" №33, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„ПРИНУДИТЕЛНО ПРЕМАХВАНЕ НА ПРЕМЕСТВАЕМИ ОБЕКТИ И РЕКЛАМНИ ЕЛЕМЕНТИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Принудителното премахване включва демонтаж, транспортиране, складиране за срок от десет дни и предаване за вторични суровини на рекламни и информационно-указателни табели, транспаранти и хоругви, поставени върху стълбове, дървета и елементи на градското обзавеждане, рекламно-информационни елементи (РИЕ) върху собствен носител, РИЕ върху огради, фасади на сгради, покриви и строителни скелета, павилиони, нетрайно свързани с терена, гаражни клетки, сергии, мобилни съоръжения, маси, столове, пейки и временни конструкции.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

98300000

Описание:

Други услуги за населението

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага единични поръчки, като предоставя и копия от заповедите за премахване, издадени от кмета на СО.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1500 (хиляда и петстотин) лв, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция валидна за срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва съгласно Проекта за договор от Документацията за участие. Възлагането за 2012г. ще се извършва след осигуряване на финансиране.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участникът участва като обединение се представя нотариално заверено споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. 2.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. 3. Копие на сертификат ISO 9001-2008 – Система за управление на качството 4. Копие на сертификат ISO 14 001-2009 – Система за управление на околната среда 5. Копие на сертификат OHSAS 18001-2007 – Система за управление на здравословните и безопасни условия на труд 6. Участникът да има сключени Застраховки за трудова злополука (за работниците)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: – Счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните 2008, 2009 и 2010 година. Счетоводните баланси и ОПР следва да са заверени от управителя и гл. счетоводител. – Информация за оборота от изпълнени дейности, сходни с предмета на поръчката /дейности по демонтаж на подобни съоръжения в градска среда и/или за извършени СМР сходни с предмета на поръчката/, за последните 3 години, съдържаща количества и стойности.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - Участникът да има оборот от изпълнени дейности, сходни с предмета на поръчката /дейности по демонтаж на подобни съоръжения в градска среда и/или за извършени СМР сходни с предмета на поръчката/ не по-малко от 200 000 лв сумарно за последните три години (2008, 2009 и 2010 година)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: – Списък на извършените услуги, сходни с предмета на поръчката /дейности по демонтаж на подобни съоръжения в градска среда и/или за извършени СМР сходни с предмета на поръчката/ за 2008, 2009 и 2010 год., включително стойностите, датите и получателите, придружен от 2 (две) референции с отбелязан телефон и адрес за контакти. – Списък на технически лица, които ще извършват дейността и документи удостоверяващи професионалната им квалификация: удостоверение за завършен курс за работа с повдигателни съоръжения (за минимум един специалист); документ за минимум трета група по електробезопасност (за минимум един специалист); удостоверение за завършен курс за сапанджии (за минимум един специалист). – Копие от документ за собственост или за наем и доказателства за охрана на складовите площи. – Списък-декларация за техническто оборудване с приложени копия на регистрационни талони на автомобилите и документ за собственост или договор за наем.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - Участникът да докаже опит в извършването на принудително премахване на преместваеми и рекламни елементи /дейности по демонтаж на подобни съоръжения в градска среда/ и/или за извършени СМР сходни с предмета на поръчката/ и наличие на минимум 2 (две) референции. - Участникът да разполага с екип, с необходимата за извършване на дейността квалификация, при зададани срокове за реакция до 24 часа, в т.ч.: минимум един специалист със завършен курс за работа с повдигателни съоръжения; минимум един специалист с група по електробезопасност (минимум трета); минимум един специалист със завършен курс за сапанджии. - Участникът да разполага с не по-малко от 4000 кв.м. складови охраняеми площи, в които премахнатите обекти да се съхранят не по-малко от 10 дни след демонтажа. - Участникът да разполага с минимум: един товарен автомобил за превоз на демонтираните обекти и елементи – с товароподемност не по-малко от 3.5 тона и дължина на каросерията не по-малко от 6 метра или комбиниран камион с кран със същите минимални параметри. един автокран с товароподемност не по-малко от 3 тона и височина на стрелата не по-малко от 10 метра. платформа тип чупеща ръка или автовишка с височина на повдигателната платформа минимум 6 метра
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цената за премахване през тъмната част на денонощието (от 22,00 ч. до 06,00 ч.) (критерий „А”); тежест: 30
Показател: Цената за премахване през светлата част на денонощието (от 06,00 ч. до 22,00 ч.) (критерий „Б”) ; тежест: 20
Показател: Време за реакция – времето от получаване на възлагателното писмо /в рамките на работното време на Столична община/ от възложителя до започване на дейността на място (в цели часове - не може да бъде по-малко от един час) - (критерий „В”); тежест: 30
Показател: Времетраене на дейността – времето за фактическо премахване на елемент от мястото на поставяне (в часове) (критерий „Г”); тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29.08.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 1, стая № 2 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 1, етаж 3, стая № 207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
08.09.2011 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.09.2011 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

При сключване на договор избраният Изпълнител представя задължително застраховка Гражданска отговорност към трети лица. Възможно е да се възложи (чрез процедура на договаряне без обявление), повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.07.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ