Версия за печат

00397-2011-0005

BG-Стара Загора: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, ул. "Христо Ботев" №62, За: Пламен Вълков, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 601476, E-mail: pvulkov@wik-stz.com

Място/места за контакт: Отдел "Маркетинг и ОП" - стая 15
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на товарен самосвал и валяк с ремарке към него за нуждите на "В и К" ЕООД град Стара Загора”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Складова база на „ВиК” ЕООД - гр.Стара Загора.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обществената поръчка е с две обособени позиции за доставка на употребявани – МПС и ПСМ с определени технически параметри, посочени в документацията на Възложителя. Доставките ще се осъществяват франко складовата база (помощно стопанство) на Възложителя в гр.Стара Загора. Гаранционен срок на доставените – МПС и ПСМ – мин. 6 месеца, без ограничение на изминати километри, моточаса. При доставката на МПС и ПСМ доставените стоки детайлно се преглеждат от назначена от Възложителя комисия. Преценя се съответствието им с поставените от Възложителя изисквания, с техническите спецификации съгласно документацията на Възложителя, както и цялостното им състояние. В случай, че комисията констатира, че доставените МПС и ПСМ не отговарят на изискванията на Възложителя, на техническите спецификации съгласно документацията или са в недобро цялостно състояние, същите не се приемат, като комисията съставя протокол за наличните им недостатъци. При това положение, независимо от сключения договор, Възложителя не приема и не заплаща доставката, като заедно с това задържа гаранцията за изпълнение на участника.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34134200 (DA05) , 43312400 (DA05) , 34223300

Описание:

Самосвали (Втора упoтpeба )
Валяк за пътища (Втора упoтpeба )
Ремаркета


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
29998 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 12 от 14.04.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
Договор №: ДЗ-40 / Наименование:обособена позиция №2: „Доставка на един брой валяк с ремарке към него”
V.1.1) Дата на сключване договора

18.07.2011 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КАРА ГРУП" ООД, ЕИК130349012, ул. Овчарска №22, Република България 1000, София, Тел.: 02 9556267

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 29998 BGN без ДДС
V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП