Версия за печат

00696-2011-0009

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на земеделието и храните, бул. Христо Ботев № 55, За: Росица Апостолова, България 1040, София, Тел.: 02 98511342, E-mail: RApostolova@mzh.government.bg, Факс: 02 9813422

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mzh.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): селско, рибно стопанство и хранителни продукти

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Организационно - техническа подготовка и провеждане на заседания на Комитета по наблюдение на Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Територията на Република България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Организационно - техническа подготовка и провеждане на заседанията на Комитета по наблюдение на Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2011 г. включва:1. Подготвителни дейностти, свързани с провеждането на техническата среща - превод на английски език на материалите за заседанието на КН, размножаване на работните материали, изготвяне на пакет с материали за всеки участник в техническата среща, осигуряване на професионален преводач от български на английски език и обратното, звукозаписна система за запис на заседанието на два канала (български и английски език), техническа поддръжка на апаратурата, монтаж, демонтаж и транспорт (при необходимост за транспортиране до/от залата за провеждане на заседанието). 2. Обслужване на техническа среща за заседанието на КН в зала в МЗХ - кафе паузи, работен обяд и работна вечеря за представителите на ЕК и на висши служители на МЗХ, ДФЗ – РА и други държавни институции от България, които участват в заседанието при провеждането му в гр. София; 3. Допълнителни дейности (след провеждане на техническата среща) - изготвяне на подробен протокол на срещата на хартиен носител и превод на протокола на заседанието от български на английски език; 4. Подготвителни дейности, свързани с провеждане на заседанието на КН - превод на английски език на материалите за заседанието на КН, размножаване на работните материали, изготвяне на пакет с материали за всеки делегат, включително за гости и журналисти; 5. Обслужване на заседанието на КН - Осигуряване на транспорт, дневни и нощувки на участниците от провинцията в това число покриване на пътните разходи на участниците от провинцията , осигуряване на две нощувки в единични стаи в хотел с 3* или 4* в гр. София и осигуряване на дневни (в размер на командировъчните разходи, съгласно българското законодателство) за участниците от провинцията за два дни (преди и в деня на заседанието). 6. Техническо обезпечаване на заседанието на КН - Работна зала и техническо оборудване за до 90 участника, осигурени от Изпълнителят, симултанен превод, регистрация в деня на провеждане на заседанието, кафе паузи, съгласно дневния ред на заседанието, работен обяд - организиран на бюфет, работна вечеря – коктейл за участниците в деня на заседанието. 7. Допълнителни дейности (след провеждане на заседанието на КН) - изготвяне на подробен протокол на заседанието на хартиен носител и превод на протокола на заседанието от български на английски език Извършването на услугата следва да бъде в пълно съответствие с Техническото задание на възложителя - Приложение № 3 от документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71700000

Описание:

Услуги по наблюдение и контрол

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
280000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за предоставяне на преведените на английски език материали; тежест; тежест: 15
Показател: Срок за предоставяне на пакет с материали за всеки участник в техническата среща; тежест: 15
Показател: Предлагана цена; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 73 - 120094 от 14.04.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД51-66 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Организационно – техническа подготовка и провеждане на заседания на Комитета по наблюдение на Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г.”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.04.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Премиер турс ООД ЕИК: 121570182, ул. "Брегалица" № 43, България 1000, София, Тел.: 02 9201215, E-mail: ea@eapleven.com, Факс: 02 4894307

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 280000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 280000 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ