Версия за печат

01259-2011-0001

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Район "Красна поляна", ул. "Освобождение" N-25, За: Любомир Борисов- секретар на района, Р. България 1330, София, Тел.: 02 9217237, E-mail: lhbor@abv.bg, Факс: 02 8284883

Място/места за контакт: гр.София, район "Красна поляна", ул. "Освобождение" N-25

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.krasnapoliana.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Осигуряване на охрана на общински учебни и детски заведения на територията на район „Красна поляна”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23
Основно място на изпълнение: В учебните и детски заведения на територията на район "Красна поляна".
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Дейности по осигуряване на охрана на общински учебни и детски заведения на територията на район „Красна поляна". Обектите са изчерпателно посочени в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Прогнозната стойност за предмета на поръчкате е 480000 без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
480000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в откритата процедура - е парична сума или банкова гаранция в размер на 2 500 лв. /две хиляди петстотин лева/, която се внася по сметка на Общинска банка клон „ЛЮЛИН” BIC: SOMBBGSF IBAN: BG81SOMB91303319112501 на район "Красна поляна” или в касата на район”Красна поляна”. Гаранцията за изпълнение на договора - е парична сума или банкова гаранция в размер на 2% от стойността на договора без ДДС, представена преди сключването на договора, която се внася по сметка на "Общинска банка"АД - клон" ЛЮЛИН ", IBAN: BG81SOMB91303319112501 ВIС: SOМВВGSF на район "Красна поляна”.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Дейностите по охрана ще се заплащат ежемесечно от бюджета на районната администарация, след представяне на отчетни документи за извършената услуга.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците в процедурата следва да притежават валиден Лиценз за извършване на частна охранителна дейност по чл. 5, ал.1, т2 от Закона за частната охранителна дейност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено от участника копие на баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три приключили финансови години (2008г., 2009г. и 2010г.);Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от услуги предмет на поръчката за предходните три приключили финансови години /2008г., 2009г. и 2010г./ в размер на 1 000 000 (един милион) лева без ДДС – общо за трите години. Важно! - Всички други условия са детайлно отразени в документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Справка - декларация съдържаща списък на основните договори, сходни с обекта на поръчката, включително стойностите, датите и получателите - придружени с препоръки за добро изпълнение от възложителите. Важно! -Всички други условия са детайлно отразени в документацията за участие!
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Разработен план за охрана; тежест: 25
Показател: Система за контрол на качеството; тежест: 10
Показател: Гаранционна отговорност; тежест: 15
Показател: Срок за разсрочено плащане; тежест: 10
Показател: Най-ниска цена за охранител; тежест: 10
Показател: Месечна цена за охраната; тежест: 20
Показател: Най-висока месечна заплата за охранител; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.08.2011 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Срокът за закупуване на документацията за участие в процедурата е до 12.08.2011г., в сградата на район „Красна поляна”, ул. „Освобождение” №25 в служба „ Деловодство”. Цената на документацията е 100 /сто/лева.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
24.08.2011 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.08.2011 г.  Час: 10:00
Място

В заседателната зала на сградата на районната администрация, с адрес: гр, София, ул. "Освобождение" N-25.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията са публични и на тях могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.07.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ