Версия за печат

00222-2011-0010

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие "Ръководство на въздушното движение", бул. Брюксел No 1, За: Росица Кехайова, Република България 1540, София, Тел.: 02 9371565, E-mail: rossitza.kehayova@bulatsa.com, Факс: 02 9803864

Място/места за контакт: Направление "Административна дейност"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управление на въздушното движениеДруго (моля пояснете): управление на въздушното движение

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Комплексно обслужване на УВЦ „Св. Св. Константин и Елена” по oбособена позиция № 2 - Рехабилитационно обслужване

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: к.к. Св. Св. Константин и Елена
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Комплексно обслужване на УВЦ „Св. Св. Константин и Елена” по обособена позиция № 2 – Рехабилитационно обслужване за срок от 31.07.2011 г. до 31.10.2011 г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85312500

Описание:

Услуги по рехабилитация


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9984 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 233 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Комплексно обслужване на УВЦ „Св. Св. Константин и Елена” по обособена позиция № 2 – Рехабилитационно обслужване
V.1) Дата на сключване договора
12.07.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.06.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

МЦ Медивит ЕООД, ЕИК 103854315, ул. Генерал Колев No 8, Република България 9000, гр. Варна, Тел.: 052 613871

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9984 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

е) Възлагат се нови строителство/услуги, които са повторение на съществуващи строителство/услуги и които са възложени в съответствие с условията, указани в ЗОП.

Мотиви за избора на процедура: 1. Дейността на доставчик на аеронавигационно обслужване за Република България в ДП РВД се осъществява от служители на предприятието, притежаващи валидни квалификационните класове и разрешения, вписани в свидетелството им за правоспособност за ръководител полети (РП). Съгласно чл. 335, ал. 5, т. 5 от Наредба № 1 от 16 януари 2003 г. за свидетелствата за правоспособност на авиационния персонал, поддържането/удължаването срока на валидността на квалификационните класове и разрешенията, вписани в свидетелството за РП се извършва при условие, че притежателят му е бил на активна почивка не по-малко от един път за срока на медицинска годност. Във връзка с осъществяване на основния си предмет на дейност ДП РВД има задължение да осигури на определени категории свои служители условия за активна почивка (рехабилитационни и профилактично-оздравителни мероприятия), като за тази цел се използва и Учебно-възстановителен център „Св. Св. Константин и Елена”. 2. Първата поръчка е възложена чрез открита процедура, въз основа на Решение № РД-14-82/26.03.2009 г. В обявлението за нея, уникален номер в РОП 00222-2009-0002, публикувано в Официалния вестник на Европейския съюз в брой S 61 от 28.03.2009 г. под номер 88052, е посочена възможността за повторение на услугата от същия изпълнител по реда на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП. В резултат на проведената процедура ДП РВД е сключило следните договори: по обособена позиция № 1 - договор № 209/08.06.2009 г. с „Международен колеж” ООД, гр. Добрич със срок на действие до 2 години; по обособена позиция № 2 - договор № 279/30.07.2009 г. с “МЦ Медивит” ЕООД, гр. Варна със срок на действие 2 години; по обособена позиция № 3 - договор № 210/08.06.2009 г. с „Акваполис” ООД, гр. Варна със срок на действие 2 години; по обособена позиция № 5 - договор № 215/12.06.2009 г. с „ВиКет” ЕООД, гр. Варна със срок на действие 2 години. 3. Общата стойност на поръчката за повторение на услугата е включена при определяне стойността на първата поръчка. 4. Предметът на процедурата на договаряне без обявление е идентичен с предмета на проведената открита процедура. 5. В Регистъра на обществените поръчки е публикувано становище за осъществен предварителен контрол по чл. 19. ал. 2, т. 24 от ЗОП със заключение, че изборът на процедура е законосъобразен.