Версия за печат

01050-2010-0026

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, ул. Славянска № 8, За: Цветелина Джонева, старши юрисконсулт, дирекция "Правна", Република България 1052, София, Тел.: 02 9407596, E-mail: ts.djoneva@mee.government.bg

Място/места за контакт: гр. София, ул. Славянска № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mee.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекти, изпълнявани от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, правоприемник на Държавната агенция по туризъм (закрита, съгласно § 11 на Преходни и заключителни разпоредби на Закона за изменение на Закона за туризма), осъществявани в качеството й на конкретен бенефициент, съгласно Рамково споразумение по Оперативна програма „Регионално развитие” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.3-01/2008 ” Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обектът включва: Проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на Бенефициента на разходи по дейностите, залегнали в одобреното проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган. Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване и тези, посочени в отчетните записи и разходно-оправдателните документи. Проследяване ефективното прилагане на Националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проектното предложение от страна на бенефициентите, както и на процедурите по избор на изпълнителите. Проследяване ефективното прилагане от страна на бенефициентите на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на ОП. Проверка за съответствие между декларираните в разходно-оправдателните документи разходи и дейности, заложени в одобрения проект. Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходно-оправдателните документи на бенефициента и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводство и приложимите подзаконови нормативни актове. Проверки за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите от страна на бенефициента. Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от бенефициента, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията. Предоставяне на текущи консултации и проверки за съответствие на оформянето на първичната счетоводна документация, методология и политики. За всеки отделен проект се изготвят отделни междинни (за проекти 1-6, включително) и окончателни доклади за фактически констатации, които съдържат констатации и евентуални препоръки към ръководителите на проектите. За проекти 7, 8, 9 се изготвят само окончателни доклади. Възложителят изисква изготвяне на междинни доклади за състоянието на проекти 1 – 6, включително, в срок от 1 месец след сключване на съответния договор за позиции 1 – 6, включително, за периода: 09.12.2008 г. до момента на подписване на договора за изпълнение. Изпълнителят представя: • Работна програма с подробно описание на дейностите, конкретно посочени по етапи и срокове за изпълнение на всеки етап. График за изпълнение на поръчката. • Отчитането на извършената работа става чрез междинни и окончателни доклади, съгласно одитния план. • Структурата на всеки доклад трябва да е в съответствие с МСССУ 4400 и да съдържа описателна част за извършените дейности, констатации и препоръки. • Всеки доклад се представя на хартиен носител (5 екз.) и CD (3 екз.) на български език. Предаването на докладите се извършва чрез входирането им в деловодството на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма на ул. „Славянска” № 8, гр. София 1052 и са адресирани до Възложителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000, 79212100

Описание:

Одиторски услуги
Услуги по финансов одит

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
7500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 42 - 061633 от 02.03.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 213 - 327194 от 03.11.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 2008/001-5-U-037 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Договор № BG161PO001/3.3-01/2008/001-5-U-037 “Извършване на независим финансов одит на проект „Мултимедиен каталог на туристически обекти и електронен маркетинг на дестинация България”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.06.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ЕЙЧ ЕЛ БИ БЪЛГАРИЯ” ООД, бул. „Константин Величков” № 149-151, офис 2, България 1309, София, Тел.: 02 9202201, E-mail: office@hlb-bg.com, Факс: 02 9203665

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 40000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7500 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Рамково споразумение по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013) по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.3-01/2008 ” Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”.

VI.2) Допълнителна информация

Издадено Решение № РД-16-653/15.06.2011 г. на министъра на икономиката, енергетиката и туризма, с което е определен за Изпълнител класираният на второ място участник „ЕЙЧ ЕЛ БИ БЪЛГАРИЯ” ООД по обособена позиция 5 „Извършване на независим финансов одит на проект „Мултимедиен каталог на туристически обекти и електронен маркетинг на дестинация България” на обществена поръчка с предмет: „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекти, изпълнявани от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, правоприемник на Държавната агенция по туризъм (закрита, съгласно § 11 на Преходни и заключителни разпоредби на Закона за изменение на Закона за туризма), осъществявани в качеството й на конкретен бенефициент, съгласно Рамково споразумение по Оперативна програма „Регионално развитие” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.3-01/2008 “Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”, открита с Решение № РД-16-1229/01.11.2010 г. на министъра на икономиката, енергетиката и туризма, поради това че класираният на първо място участник „СЧЕТОВОДНО-ОДИТОРСКА КЪЩА ЕКСПЕРТ-М” ООД не е изпълнил задълженията си по чл. 47, ал. 9, като не е представил документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по aл. 1 на чл. 47 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по ал. 2 на чл. 47 от ЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ