Версия за печат

00118-2011-0002

BG-Сливен: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Сливен, бул."Цар Освободител" №1, За: инж.Милко Харалампиев - началник отдел "Общинска инфраструктура", Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611360 ; 044 611108, E-mail: obstina@sliven.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: Община Сливен , бул."Цар Освободител" № 1
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономческа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и вероизповедание
Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Комплексна консултанска услуга във връзка със строителството на обекти с Възложител Община Сливен за периода 2011 -2015 г.”,

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Община Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката е за комплексна консултантска услуга във връзка със строителството на обекти с възложител община Сливен за периода 2011 – 2015 г. включително : 1. Упражняване на строителен надзор върху изпълняваните на обектите СМР в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл. надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл.168 ал.6 от ЗУТ; 2. Проверка на доставяните на обекта материали и оборудване за съответствие с нормативните и други приложими изисквания и разрешаване влагането им в строежите; 3. Упражняване на технически контрол на част „Конструктивна”; 4. Изпълняване на функциите на контрол като представител на Възложителя за управление на строителния процес, ежедневен контрол на изпълняваните СМР като качество и количество и актуване на изпълнените количества СМР. Административно съдействие и представляване на Възложителя при съгласуване на проекти, свързване към мрежи на техническата инфраструктура и разрешаване ползването на обектите; 5. Изготвяне на технически паспорти на обектите съгласно чл.176б от ЗУТ 6. При необходимост извършване на геодезическо заснемане на обекти в процеса на извършване на СМР; 7. Изпълняване функциите на консултант на Възложителя за изготвяне на периодичните доклади на донорите на проектите, контрол върху графиците, паричните потоци и други дейности по управление на инвестиционните проекти; 8. Изпълнение на административните изисквания към дейността на строителите-изпълнители по обществените поръчки за СМР с възложител Община Сливен за периода 2011 -2015 г. съгласно приложимата нормативна уредба, техническите спецификации към документациите за участие в мини процедурите и други съгласно обособени позиции.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71248000, 71521000, 71247000

Описание:

Контрол на проекта и документация
Строителен надзор по време на строителството
Контрол на строителните работи


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 42 - 061629 от 02.03.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 18 - 028794 от 27.01.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 4.1.3 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:ЛОТ 1. Комплексна консултанска услуга във връзка със строителството на обекти на техническата инфраструктура на територията на община Сливен
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.06.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„СВЕКО ЕНЕРГОПРОЕКТ” АД, ул. „Шипченски проход” № 65 ет.4, България 1574, София, Тел.: 02 8072600, Факс: 02 9719596

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 4.2.5 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:ЛОТ 2. Комплексна консултанска услуга във връзка със строителството на обекти - изграждане на нови сгради, строежи и обекти ;
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.06.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ЕН АР КОНСУЛТ” ООД, Бул. България - над реката 3, България 6300, Хасково, Тел.: 038 666920, Факс: 038 666920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 4.4.6 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:ЛОТ 4. Комплексна консултанска услуга във връзка с други възникнали строително монтажни работи в разчета за поименно разпределение на капиталовите разходи, одобрени от Общински съвет – Сливен ;
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.06.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ЕН АР КОНСУЛТ” ООД, Бул. България - над реката 3, България 6300, Хасково, Тел.: 038 66920, Факс: 038 66920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г." , Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013 г", Кохизионен фонд (Регламент 1164/94) и други

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ