Версия за печат

00087-2011-0039

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на хранителни продукти на едро по предварителна заявка за ОП "Социален патронаж" по обособени позиции: 1. Бакалия, плодове, зеленчуци, консервирани храни, хляб и хлебни изделия 2. Млечни и месни продукти"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Гр. София (Поделенията на ОП "Социален патронаж")
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Доставка на хранителни продукти на едро по предварителна заявка за ОП "Социален патронаж" по обособени позиции: 1. Бакалия, плодове, зеленчуци, консервирани храни, хляб и хлебни изделия 2. Млечни и месни продукти"

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 65
Показател: Наличие на собствено производство ; тежест: 15
Показател: Разсрочено плащане ; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД-55-353/07.07.2011 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на хранителни продукти на едро по предварителна заявка за ОП "Социален патронаж" по обособени позиции:1. Бакалия, плодове, зеленчуци, консервирани храни, хляб и хлебни изделия, 2. Млечни и месни продукти"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.07.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Панда - ИП" ЕООД, бул. "Проф. Цветан Лазаров" №33, България 1592, София, Тел.: 02 9787028, E-mail: panda_ip@abv.bg, Факс: 02 9783517

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за обществена поръчка в ОВ в съответствие с член 31 от Директива 2004/18/ЕО

г) изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства и в съответствие със строгите условия, указани в Директивата.

С решение № РД-09-03-26/25.03.2011 г. на Кмета на Столична община е открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Доставка на хранителни продукти на едро по предварителна заявка за ОП „Социален патронаж” по обособени позиции: 1. Бакалия, плодове, зеленчуци, консервирани храни, хляб и хлебни изделия. 2. Млечни и местни продукти”. Цитираното решение на възложителя е обжалвано с искане за налагане на временна мярка „спиране на процедурата”. Предвид това продажбата на документация е преустановена. С Определение №547/28.04.2011 на КЗК искането за налагане на временна мярка е оставено без уважение. В законоустановения срок срещу посоченото Определение е постъпила жалба пред ВАС. С Определение №7694 от 01.06.2011г ВАС отхвърля жалбата като неоснователна. В резултат на това, с решение на Кмета на Столична община, срокът за закупуване на документация и подаване на оферти е удължен. ОП „Социален патронаж” се нуждае от постоянни доставки на хранителни продукти, като не е допустимо прекъсване на доставките. С оглед изложеното е наложително да бъдат осигурени доставки на хранителни продукти за нуждите на ОП „Социален патронаж” до приключване на процедурата по обжалване на цитираната обществена поръчка и избор на изпълнител по същата. Към настоящия момент не е възможно да бъдат спазени сроковете за провеждане на нова открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление, тъй като това ще доведе до прекъсване на доставките на храна по домовете на обслужваните лица, трапезариите и диетичните столове и по този начин ще застраши здравето на стотици възрастни хора и лица с увреждания. Положена е дължимата грижа за обявяване на открита процедура за възлагане на обществена поръчка преди изтичане на срока на договора за доставка на хранителни продукти, но поради обстоятелства от извънреден характер, се налага откриване на процедура по чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП. Следва да се има предвид, че срокът на договора, който следва да се сключи след провеждане на обжалваната процедура е тригодишен, както и предвид предмета на поръчката – доставка на хранителни продукти за нуждите на лица в недобро здравословно състояние и напреднала възраст, при обявяване на процедурата възложителят беше длъжен да съобрази измененията на нормативната уредба в областта на производството и търговията с храни и създаването на нов административен орган с контролни правомощия, а именно Българска агенция за безопасност на храните.