Версия за печат

00479-2011-0003

BG-Балчик: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл. "21-ви септември" №6, За: Ст. Железов, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71033, Факс: 0579 71036

Място/места за контакт: зам.-кмет
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на СМР във връзка с Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-05/2009/013, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г. за проект: „Рехабилитация и благоустрояване на улици: „Д-р Зл. Петков”, „Иван Вазов”, „Г. Бенковски”, „Хр. Ботев” и “Дунав”; Рехабилитация на два паркинга встрани от улици „Д-р Зл. Петков” и „Г. Бенковски”, и изграждане на места за отдих в близост до ул. „Г. Бенковски” – гр. Балчик”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на поръчката е извършване на строителни и монтажни работи (СМР) за: А) „Рехабилитация на улици „Д-р Златко Петков”, „Иван Вазов”, „Георги Бенковски”, „Христо Ботев”, гр.Балчик, община Балчик” (Подобект 1); Б) „Рехабилитация на уличната мрежа на ул. „Христо Ботев” до ул. „Дунав” и кръгово кръстовище с ул. „Струма”, гр. Балчик, Община Балчик” (Подобект 2); В) „Рехабилитация на ул. „Дунав” гр. Балчик, Община Балчик” (Подобект 3); Г) „Паркинг на ул. „Г. Бенковски” и паркинг на ул. „Златко Петков”, гр. Балчик, Община Балчик” (Подобект 4); Д) Изграждане на места за отдих в близост до ул. „Г. Бенковски” (Подобект 5).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2586052.1 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката(ОЦ 1); тежест: 50
Показател: Оценка на предлаганата цена (ОЦ 2); тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 83 от 11.03.2010 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 24 от 17.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 234 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Рехабилитация и благоустрояване на улици: „Д-р Зл.Петков”, „Иван Вазов”, „Г. Бенковски”, „Хр. Ботев” и “Дунав”; Рехабилитация на два паркинга встрани от улици „Д-р Зл. Петков” и „Г. Бенковски”, и изграждане на места за отдих в близост до ул. „Г. Бенковски” – гр. Балчик”
V.1) Дата на сключване договора
11.07.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.06.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ПЪТНО СТРОИТЕЛСТВО"АД ЕИК:124000579, Ул. "Отец Паисий" №15, РБългария 9300, Добрич, Тел.: 058 601441, Факс: 058 6011771

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3385195 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2586052.1 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-05/2009: „Подкрепа за интегрирано и устойчиво развитие чрез подобряване на градската среда”.

VI.2) Допълнителна информация

Възложителят си запазва правото при необходимост да възлага допълнителни работи, станали необходими в процеса на изпълнението, съгласно чл. 90, ал. 1, т. 8 и т. 9 от ЗОП при наличие на законовите предпоставки.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор