Версия за печат

00010-2011-0010

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СБАЛССЗ "Света Екателина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52А, За: Надежда Панайотова, България 1431, София, Тел.: 02 9159450, E-mail: npanaiotova@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: Отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка, монтаж/инсталиране, пускане в експлоатация/тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на медицински изделия (медицинско оборудване) за нуждите на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с изделията.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: сградата на СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, бул. “Пенчо Славейков” №52А, Операционен блок.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1. Доставка на медицинските изделия (медицинското оборудване) по обособена позиция: №1; 2. Монтаж и пускане в експлоатация на медицинските изделия по обособена позиция № 1; 3. Обучение на персонала на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за работа с медицинското изделие (медицинското оборудване); 4. Осигуряване на гаранционна поддръжка на медицинските изделия (медицинското оборудване) по време на гаранционния им срок; 5. Осигуряване на профилактика веднъж на тримесечие, по време на гаранционния срок, на медицинското изделие за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след предварително съгласуване (писмено или устно) за удобна дата и час с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000, 33100000

Описание:

Медицински консумативи
Медицинско оборудване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
70141.54 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 71 от 01.03.2010 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 11 от 29.11.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-25-118 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на система за минимално инвазивно отпрепариране и отделяне на V.S.M за нуждите на операционeн блок на СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа със системата.
V.1) Дата на сключване договора
08.07.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.07.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“МЕДИКАРД” ООД, ЕИК 030215702, бул. «България», комп. БОКАР №21, България 1404, София, Тел.: 02 9555878, Факс: 02 8581303

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 72000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 70141.54 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще използва предоставените му от «Кардиотех Съпорт» ЕООД ресурсни възможности: сервизна база за гаранционен сервиз с техническите съоръжения за изпълнение на поръчката и сервизната поддръжка и сертифицирани сервизни инженери, които ще сервизират оферираната от фирма МЕДИКАРД” ООД апаратура, произведена от Сорин Груп по време и след изтичането на гаранционния срок. 2. Срокът за изпълнение на доставката на медицинските изделия (медицинско оборудване) е до 50 (петдесет) работни дни от датата на подписване на договора. 3. Срокът за монтиране и пускане в експлоатация на медицинските изделия е до 10 (десет) работни дни след доставката им. 4. Срокът за обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с техниката е след монтажа и пускането й в експлоатация, като се проведе след предварително съгласуване с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за уточняване на датата на първата операция в СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД. 5. Срокът за извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок на стоките е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписване на протокола за монтиране и пускане в експлоатация.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Процедурата на договаряне е открита на основание чл.90, ал.1, т.1 от ЗОП, тъй като откритата процедура по ЗОП с предмет: Доставка, монтаж/инсталиране, пускане в експлоатация/тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на медицински изделия (хирургически инструментариум и медицинско оборудване) за нуждите на УНСБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с изделията, открита с решение № РД –25-204/29.11.2010 г. на изпълнителния директор на болницата, обявление S 233-356596 от 01.12.2010 г., обнародвано в електронната сраница на Официалния вестник на ЕС, обявление №11 от 29.11.2010 г., обнародвано в електронната страница на ДВ и публикувано обявление в регистъра на АОП с уникален номер 00010-2010-0012, е прекратена по обособени позиции: №17 и 21 с решение № РД-25-25/25.03.2011 г. на изпълнителния директор на болницата, на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП и първоначално обявените условия не са съществено променени.