Версия за печат

00413-2010-0015

BG-Горна Оряховица: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Горна Оряховица, пл. "Георги Измирлиев" 5, За: Нина Петрова - мл. юрисконсулт и инж. Теменужка Тодорова - гл. специалист отдел "ИКЕЕЕ, Република България 5100, Горна Оряховица, Тел.: 0618 60501, E-mail: obshtina@g-oryahovica.org, Факс: 0618 60203

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Организация и управление на дейностите за изпълнение на инфраструктурен проект №58111-32-223: "Изграждане на канализация и доизграждане на водопровод с. Първомайци".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Горна Оряховица
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Услуга за организация и управление на дейностите по проект №58111-32-223: "Изграждане на канализация и доизграждане на водопровод с. Първомайци", финансиран по ОП "Околна среда 2007-2013 г." Организацията и управлението на дейностите по проекта ще се възложи на Екип за управление на проекта (ЕУП) от външни експерти, който да осигури организационното и методически ефективното изпълнение на Проекта. Периодът на изпълнението на проекта е 22 месеца, считано от датата на сключване на договора, но не по-късно от 28.09.2012г. Екипът ще изпълнява следното: - осъществява цялостната кординация на дейностите по проекта; - представлява Общинското ръководство пред УО и МЗ за целите на Проекта; - отговаря за планирането, изпълнението и отчитането на дейностите по Проекта като съгласува плановете и отчетите с Общинското ръководство; - отговаря за всички деиности , свързани с възлагането и изпълнението на обществените поръчки по Проекта; - упражнява контрол върху изпълнението на договорените дейности и заплащане на изпълнителите за извършената работа; - координира финансовото управление на проекта, включително изготвянето на отчети и искания за плащане; - създава организация и функции за наблюдение и оценка, включително за отчитане по месечни, тримесечни, годишни периоди, по всички показатели за изпълнение на проекта; - осигурява и организира дейностите за визуализация и публичност на проекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000, 71800000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Консултантски услуги в областта на водоснабдяването и отпадъчните води

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
143743 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка = Обосновка на участника, методология за изпълнението на поръчката и процедури за контрол(макс. 40т.) + Качество на предложената работна програма (макс. 60т.) Х 0.7; тежест: 70
Показател: Финансова oценка = най-ниска предложена цена/предложена от участника цена Х 100 х0.3; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00413-2010-0015

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 76 от 25.02.2010 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 8 от 16.11.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 25 / Обособена позиция №: / Заглавие:Организация и управление на дейностите за изпълнение на инфраструктурен проект №58111-32-223: "Изграждане на канализация и доизграждане на водопровод с. Първомайци"
V.1) Дата на сключване договора
01.07.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.03.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Проект конулт инженеринг", ЕИК 175737083, район "Лозенец", ул. "Червена стена" 58, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9621278, Факс: 02 9621278

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 162144 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 143743 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

ОП "Околна среда 2007-2013г." съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на европейската общност, приоритетна ос 1, "Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в населени места с над 2000 е.ж. и в населени места с под 2000 е.ж.,попадащи в градски агломерационни ареали", процедура за подбор на проекти № BG161PO005/08/1.10/01/02 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води ", проект №58111-32-223 "Изграждане на канализация и доизграждане на водопровод с. Първомайци"

VI.2) Допълнителна информация

00413-2010-0015

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор