Версия за печат

01029-2011-0008

BG-СОФИЯ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ВЪРХОВЕН КАСАЦИОНЕН СЪД НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2, За: НАДЕЖДА АТАНАСОВА - ГЛ. ЕКСПЕРТ "ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ", БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9880559; 02 9219710, E-mail: n_atanasova@vks.bg, Факс: 02 9880559

Място/места за контакт: СЪДЕБНА ПАЛАТА ГР. СОФИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2, І-ВИ СУТЕРЕН, СТАЯ №16

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vks.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: съдебна власт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на печатни материали, изработени по поръчка за нуждите на Върховния касационен съд, подвързване на печатни издания и съдебни актове

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Съдебна палата гр. София, бул. "Витоша" №2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на печатни материали, изработени по поръчка за нуждите на Върховния касационен съд, подвързване на печатни издания (Държавен вестник и бюлетин на ВКС) и съдебни актове, съгласно пълното описание и спецификация на процедурата, неразделна част от документацията за участие

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22458000, 30199792, 22817000, 79971200

Описание:

Печатни материали, изработвани по поръчка
Календари
Бележници с отбелязани дати за всеки ден или персонални тефтерчета
Услуги по подвързване на печатни издания

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно пълното описание и спецификация на процедурата, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 500,00 (петстотин) лева за обособена позиция 1, 10,00 (десет) лева за обособена позиция 2, 20,00 (двадесет) лева за обособена позиция 3 и 80,00 (осемдесет) лева за обособена позиция 4, внесени в полза на ВКС по IBAN сметка BG85BUIB98883391323103, BIC: BUIBBGSF, "СИБанк" АД или банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертите. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, внесени в полза на ВКС по IBAN сметка BG85BUIB98883391323103, BIC: BUIBBGSF, "СИБанк" АД или банкова гаранция за срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

От бюджета на Върховния касационен съд

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.13 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки и документацията за участие в процедурата, както и изброените в чл.47 ал.2 от Закона за обществените поръчки
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година или от датата на неговата регистрация, ако е новорегистриран или е обединение, оформени съгласно Закона за счетоводството.
Минимални изисквания: Участникът следва да е приключил предходната година с положителен финансов резултат
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори, изпълнени от участника през последните три години или от датата на неговата регистрация, ако е новорегистриран или е обединение, включително стойностите, датите и получателите, както и препоръки (минимум 3 броя), свързани с предмета на поръчката от предишни възложители. 2. Списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката, в който да е посочена техниката, обезпечаваща технологичния процес - печатане, книговезане, биговане, рязане и довършителни работи. 3. Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват предмета на настоящата поръчка или друг еквивалент. 4. Сертификати/удостоверения за произход и качество на материалите, които ще бъдат използвани.
Минимални изисквания: Участникът следва да има договори със сходен предмет, сключени през последните три години, на обща стойност не по-малко от 150 000,00 (сто и петдесет) хиляди лева
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 40
Показател: Финансова оценка; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 15 от 18.02.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 27.07.2011 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на Върховния касационен съд, стая №84 на Втори етаж в сградата на Съдебната палата в гр. София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
03.08.2011 г.  15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.08.2011 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Върховния касационен съд на 3-ти етаж в сградата на Съдебната палата в гр. София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

2012 година

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.07.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Печатни материали, изработени по поръчка за нуждите на ВКС
1) Кратко описание

Изработка на корици за дела, папки, книги дневници и срочни книги по образец, бланки със специално предназначение, самозалепващи пликове

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22458000

Описание:

Печатни материали, изработвани по поръчка

3) Количество или обем

Количеството и характеристиките на печатните материали са описани подробно в Пълното описание и спецификация на процедурата, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
65000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Отпечатване на стенен работен календар
1) Кратко описание

Изготвяне и отпечатване на стенен работен календар, трисекционен, със снимка по избор на Възложителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199792

Описание:

Календари

3) Количество или обем

200-250 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
1500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изработка на календар-бележници с лого на ВКС
1) Кратко описание

Изработка и отпечатване на календар-бележници с кожена корица, с отпечатана година и лого на ВКС

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22817000

Описание:

Бележници с отбелязани дати за всеки ден или персонални тефтерчета

3) Количество или обем

150-200 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
2500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Подвързване на печатни издания и съдебни актове
1) Кратко описание

Подвързване на Държавен вестник и Бюлетин на ВКС и подвързване чрез пришиване на съдебни актове на ВКС

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

3) Количество или обем

1 500 стр. Държавен вестник, 1 300 стр. Бюлетин, 600 тома решения и определения

Прогнозна стойност, без ДДС
10000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12