Версия за печат

00447-2011-0004

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Ива Масларска, България 1111, София, Тел.: 02 9486185, E-mail: Iva.Maslarska@registryagency.bg, Факс: 02 9486194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg/.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на корици и подвързване на книги, водени от Служби по вписванията".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 15
Основно място на изпълнение: Регионални дирекции на Агенция по вписванията на територията на РБългария
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

"Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Общото количество на томовете за подвързване е 27 242 броя за всички служби по вписванията към Агенция по вписванията, обхванати в поръчката. Целта на договора е доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката. Поръчката е разделена на обособени позиции, както следва: Об.поз.1: Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция София; Об.поз.2: Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Благоевград; Об.поз.3: Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Пловдив; Об.поз.4: Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Хасково; Об.поз.5: Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Стара Загора; Об.поз.6: Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Бургас; Об.поз.7: Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Варна; Об.поз.8: Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Разград; Об.поз.9: Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Русе; Об.поз.10: Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Велико Търново; Об.поз.11: Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Плевен; Об.поз.12: Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Враца.

Прогнозна стойност без ДДС
399994 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие - парична сума или банкова гаранция е в размер на: за Об.поз. 1 - 418,90 лева; за Об.поз. 2 - 211,70 лева за Об.поз. 3 - 479,66 лева за Об.поз. 4 - 251,80 лева за Об.поз. 5 - 481,71 лева за Об.поз. 6 - 306,03 лева за Об.поз. 7 - 549,27 лева за Об.поз. 8 - 185,63 лева за Об.поз. 9 - 288,20 лева за Об.поз. 10 - 222,44 лева за Об.поз. 11 - 245,02 лева за Об.поз. 12 - 359,59 лева На платежния документи/банковата гаранция трябва изрично да бъде посочен предмета на обществената поръчка и името на обособената позиция, за която се отнася. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора за обществена поръчка по конкретната обособена позиция. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условията за плащане са посочени в проекта на договор, приложение към документацията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица; В случай, че участникът участва като обединение/дружество/консорциум, договорът между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: • да е нотариално заверен; • да е посочен Възложителя и номера на процедурата, за която се обединяват; • да е определен водещ съдружник; • да е описана формата на участие на всеки от съдружниците – парично участие, видове доставки, работна сила за проекта; • да е определен представител на обединението чрез нотариално заверено пълномощно, който ще подписва документите; • да е отразено, че всички съдружници носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора; • да е отразено, че всички съдружници са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора, както и за периода на предложения от участника гаранционен срок в техническата му оферта; • да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора; • да е записана банковата сметка на обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация и документ, удостоверяващ актуално състояние на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 5. Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 6. Информационен лист. 7. Декларация за участието на подизпълнители 8. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. 9. Декларация относно доказателства за изпълнение на техническите и финансовите изисквания на поръчката 10. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) 11. Споразумение за създаване на обединение/дружество/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) 12.Нотариално заверено пълномощно на определения представител на обединението/дружество/консорциума, който ще подписва документите (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) 13. Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница от лицето представляващо участника или консорциума, не се подпечатва.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2008 – 2010 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. o Информация за оборота, реализиран от предмета на дейност, сходен с предмета на обществената поръчка за последните три години (2008 – 2010 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Документът се представя в оригинал.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: o Участникът да има положителен финансов резултат за всяка от последните три години (2008 – 2010 г.) или от датата, на която е учреден. o Участникът да е реализирал минимален оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката за трите години (2008 – 2010 г.) или от датата, на която е учреден, средно годишно не по–малко от прогнозната стойност на обособената позиция, за която участва.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години (2008 - 2010 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участника или е започнал дейността си. Документът се представя в оригинал. o Договор, сходен с предмета и обема на поръчката, придружен с референция за добро изпълнение, от договорите от списъка. Представя се заверено от кандидата копие на договора и референция в оригинал. o Документ, удостоверяващ въведена система за управление на качеството ISO9001:2008, или еквивалентен, съответстващ на предмета на поръчката. Документът се представя копие, заверено от участника. o Сертификати за използваните материали ISO 6588, ISO 534, ISO 9706, или еквивалентни, и сертификат за методите за подвързване и подшиване БДС ISO 11800:2007 или еквивалентен. Документът се представя копие, заверено от участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: o Участникът трябва да е изпълнил поне един договор, сходен с предмета и обема на поръчката, придружен с референция за добро изпълнение. o Участникът трябва да представи сертифицирана система за управление на качеството ISO9001:2008,или еквивалентен, съответстващ на предмета на поръчката. o Участникът трябва да представи сертификати за използваните материали ISO 6588, ISO 534, ISO 9706, или еквивалентни, и сертификат за методите за подвързване и подшиване БДС ISO 11800:2007 или еквивалентен.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 42 - 068656 от 02.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.07.2011 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи от деловодството на Агенцията по вписванията на адрес: гр. София, ул. „Елисавета Багряна " №20. Продажбата се извършва срещу представяне на документ, удостоверяващ заплащането на цената по сметка на агенцията: ТБ „Токуда банк” АД, IBAN BG52 CREX 9260 3114 5495 01, ВIC: CREXBGSF. При поискване, документацията се изпраща за сметка на заинтересованото лице. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията може да бъде предоставена по електронен път чрез електронната страница на агенцията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29.07.2011 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.08.2011 г.  Час: 11:00
Място

Агенция по вписванията, София 1111, ул. "Елисавета Багряна" № 20

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие , а когато не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до Възложителя.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.07.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция София
1) Кратко описание

Целта на договора е доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

3) Количество или обем

Общото количество за подвързване по обособената позиция са 2 853 тома.

Прогнозна стойност, без ДДС
41890 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Благоевград
1) Кратко описание

Целта на договора е доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

3) Количество или обем

Общото количество за подвързване по обособената позиция са 1442 тома.

Прогнозна стойност, без ДДС
21170 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Пловдив
1) Кратко описание

Целта на договора е доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

3) Количество или обем

Общото количество за подвързване за обособената позиция са 3 267 тома.

Прогнозна стойност, без ДДС
47966 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Хасково
1) Кратко описание

Целта на договора е доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

3) Количество или обем

Общото количество за подвързване по обособената позиция е 1 715 тома.

Прогнозна стойност, без ДДС
25180 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Стара Загора
1) Кратко описание

Целта на договора е доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

3) Количество или обем

Общото количество за подвързване по обособената позиция е 3 281 тома.

Прогнозна стойност, без ДДС
48171 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Бургас
1) Кратко описание

Целта на договора е доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

3) Количество или обем

Общото количество за подвъзрване по обособената позиция е 2 084 тома.

Прогнозна стойност, без ДДС
30603 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Варна
1) Кратко описание

Целта на договора е доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

3) Количество или обем

Общото количество за подвързване по обособената позиция е 3 741 тома.

Прогнозна стойност, без ДДС
54927 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Разград.
1) Кратко описание

Целта на договора е доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

3) Количество или обем

Общото количество за подвъзрване по обособената позиция е 1 264 тома.

Прогнозна стойност, без ДДС
18563 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Русе.
1) Кратко описание

Целта на договора е доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

3) Количество или обем

Общото количество за подвързване по обособената позиция е 1 963 тома.

Прогнозна стойност, без ДДС
28820 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Велико Търново
1) Кратко описание

Целта на договора е доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

3) Количество или обем

Общото количество за подвързване по обособената позиция е 1 515 тома.

Прогнозна стойност, без ДДС
22244 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Плевен
1) Кратко описание

Целта на договора е доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

3) Количество или обем

Общото количество за подвързване по обособената позиция е 1669 тома.

Прогнозна стойност, без ДДС
24502 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция Враца.
1) Кратко описание

Целта на договора е доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79971200

Описание:

Услуги по подвързване на печатни издания

3) Количество или обем

Общото количество за подвъзрване по обособената позиция е 2 449 тома.

Прогнозна стойност, без ДДС
35959 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12