Версия за печат

00222-2011-0010

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие "Ръководство на въздушното движение", бул. Брюксел No 1, За: Росица Кехайова, Република България 1540, София, Тел.: 02 9371565, E-mail: rossitza.kehayova@bulatsa.com, Факс: 02 9803864

Място/места за контакт: Направление "Административна дейност"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управление на въздушното движениеДруго (моля пояснете): управление на въздушното движение

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Комплексно обслужване на УВЦ „Св. Св. Константин и Елена” по -oбособена позиция № 3 - Поддържане и експлоатация на спортни обекти и съоръжения – плувен басейн и организиране и осъществяване на водноспасителната дейност за обезопасяване на басейни в УВЦ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: к.к. Св. Св. Константин и Елена
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Комплексно обслужване на УВЦ „Св. Св. Константин и Елена” по обособена позиция № 3 - Поддържане и експлоатация на спортни обекти и съоръжения – плувен басейн и организиране и осъществяване на водноспасителната дейност за обезопасяване на басейни в УВЦ за срок от 17.06.2011 г. до 31.10.2011 г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7879 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 220 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Комплексно обслужване на УВЦ „Св. Св. Константин и Елена” по обособена позиция № 3 - Поддържане и експлоатация на спортни обекти и съоръжения – плувен басейн и организиране и осъществяване на водноспасителната дейност за обезопасяване на басейни в УВЦ
V.1) Дата на сключване договора
29.06.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.06.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Акваполис ООД, ЕИК 103643892, к.к. Златни пясъци, к-с Аквапарк, Република България 9000, гр. Варна, Тел.: 052 389999, Факс: 052 389978

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7879 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

е) Възлагат се нови строителство/услуги, които са повторение на съществуващи строителство/услуги и които са възложени в съответствие с условията, указани в ЗОП.

Мотиви за избора на процедура: 1. Дейността на доставчик на аеронавигационно обслужване за Република България в ДП РВД се осъществява от служители на предприятието, притежаващи валидни квалификационните класове и разрешения, вписани в свидетелството им за правоспособност за ръководител полети (РП). Съгласно чл. 335, ал. 5, т. 5 от Наредба № 1 от 16 януари 2003 г. за свидетелствата за правоспособност на авиационния персонал, поддържането/удължаването срока на валидността на квалификационните класове и разрешенията, вписани в свидетелството за РП се извършва при условие, че притежателят му е бил на активна почивка не по-малко от един път за срока на медицинска годност. Във връзка с осъществяване на основния си предмет на дейност ДП РВД има задължение да осигури на определени категории свои служители условия за активна почивка (рехабилитационни и профилактично-оздравителни мероприятия), като за тази цел се използва и Учебно-възстановителен център „Св. Св. Константин и Елена”. 2. Първата поръчка е възложена чрез открита процедура, въз основа на Решение № РД-14-82/26.03.2009 г. В обявлението за нея, уникален номер в РОП 00222-2009-0002, публикувано в Официалния вестник на Европейския съюз в брой S 61 от 28.03.2009 г. под номер 88052, е посочена възможността за повторение на услугата от същия изпълнител по реда на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП. В резултат на проведената процедура ДП РВД е сключило следните договори: по обособена позиция № 1 - договор № 209/08.06.2009 г. с „Международен колеж” ООД, гр. Добрич със срок на действие до 2 години; по обособена позиция № 2 - договор № 279/30.07.2009 г. с “МЦ Медивит” ЕООД, гр. Варна със срок на действие 2 години; по обособена позиция № 3 - договор № 210/08.06.2009 г. с „Акваполис” ООД, гр. Варна със срок на действие 2 години; по обособена позиция № 5 - договор № 215/12.06.2009 г. с „ВиКет” ЕООД, гр. Варна със срок на действие 2 години. 3. Общата стойност на поръчката за повторение на услугата е включена при определяне стойността на първата поръчка. 4. Предметът на процедурата на договаряне без обявление е идентичен с предмета на проведената открита процедура. 5. В Регистъра на обществените поръчки е публикувано становище за осъществен предварителен контрол по чл. 19. ал. 2, т. 24 от ЗОП със заключение, че изборът на процедура е законосъобразен.