Версия за печат

00737-2011-0009

BG-СОФИЯ: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ДЪРЖАВЕН ФОНД "ЗЕМЕДЕЛИЕ", БУЛ. "ЦАР БОРИС III" № 136, За: ЕВГЕНИ ХИНКОВ, БЪЛГАРИЯ 1618, СОФИЯ, Тел.: 02 8187311, E-mail: dfz@dfz.bg, Факс: 02 8187284

Място/места за контакт: ОТДЕЛ "ИТ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dfz.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dfz.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): Земеделие

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Текуща извърнгаранционна поддръжка на Интегрираната система за администриране и контрол (ИСАК)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Текуща извърнгаранционна поддръжка на Интегрираната система за администриране и контрол (ИСАК)

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72260000, 72267000

Описание:

Услуги, свързани със софтуерни продукти
Услуги по поддържане и ремонт на софтуер

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00737-2011-0009


РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 01-2600/5827 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Текуща извърнгаранционна поддръжка на Интегрираната система за администриране и контрол (ИСАК)
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.06.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ТехноЛогика" ЕАД, район Изгрев, ж.к. Изток, бл. 4, вх. А, ет. 1, ап. 2, Република България 1421, София, Тел.: 02 91912, E-mail: pkotzev@technologica.com, Факс: 02 9631610

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 573172 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Съгласно чл.1, ал.2 от сключеният договор, същият влиза в сила от датата на подписването му и е със срок до сключване на договор за възлагане на обществена поръчка с избрания изпълнител въз основа на проведена открита процедура. Информация за окончателната стойност на договора ще бъде изпратена за публикуване в Регистъра на ОП, воден от АОП, след приключване изпълнението на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за обществена поръчка в ОВ в съответствие с член 31 от Директива 2004/18/ЕО

г) изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства и в съответствие със строгите условия, указани в Директивата.

Правното основание за провеждане на процедура на договаряне без обявление, открита с Решение 01-РД/1447 от 13.05.2011 г. на изпълнителният директор е чл.90, ал.1, т. 4 от ЗОП, във връзка с чл. 31, параграф 1, т. "В" от Директива 2004/18/ЕО. На 29.04.2011 г. изтече 36-месечния срок за извънгаранц. поддръжка по сключения на 29.04.2008 г. договор с предмет: „Извънгаранц. поддръжка и разработване на изменения и допълнения към ИСАК”. Независимо от предприетите мерки за своевременно откриване на нова процедура по възл. на общ.поръчка с Решение № 01-РД/145 от 27.01.2011 г., в хода на провеждането й настъпи съществена промяна в обстоятелствата, която възложит. не е могъл да предвиди, а именно: 1. В бр. 36 на ДВ от 10.05.2011 г. бяха обнар. изм. и доп. в Наредба № 2 от 21.02.2011 г. за специалните изисквания за участие в одобрените схеми за нац. доплащания, съгласно които право на помощ по схемата за нац. доплащания вече имат и наследниците на починали земеделски стопани. С оглед на това е необх. в ИСАК да бъдат реализирани функционалности, позволяващи създаването на връзка между съществуващите бенефициенти и техните наследници. 2. Наред с това, при извършен одит от Смет. палата и от отдел "Вътр. одит" при ДФЗ, са направени констатации, касаещи ИСАК, определени като висок риск, и са дадени препоръки за подобр. и усъвършенств. на системата, които следва да бъдат съобразени и заложени в докум. за участие в проц. по възл. на общ. поръчка. Констатациите и препоръките се съдържат в Одитни доклади № 040000310 от м. март 2011 г. и № 10 РА-RD-20-01 от 10.05.2011 г. 3. В техн. специф. следва да бъдат вкл. и предстоящите промени през 2011 г. за модулите от ИСАК, представени в приложените към докл. записка вх. № 03-0416/3813 от 02.05.2011 г. от Св. Костов, зам. изп. директор на ДФЗ, справки от отдел „Лоши вземания”, отдел „СПМ” – сектор “Месо и пчеларство”, отдел „Фин. обслужване” и отдел „Рибарство и aквакултури”. Тези данни, препоръки и изисквания, както и настъпилите промени в норм. уредба, не са били налични и известни към датата на изд. на Решение № 01-РД/145 от 27.01.2011 г., поради което същите се явяват нововъзн. обст. от обект. х-р, които възл. не е могъл да предвиди. Тъй като възлагането на поръчката при заложените в одобрената документ. изисквания и в този обхват би било безпредметно за възлож., несъответстващо на норм. изисквания и препоръките на Смет. палата и отд. "ВО", и би довело до сериозни проблеми с норм. функц. на системата, невъзможност за пълноценното й използване за нуждите на ДФЗ и блокиране работата на Разпл. агенция, откритата процедура беше прекратена с Решение № 01РД/1437 от 11.05.2011 г. Откр. и провежд. на нова открита процедура със същия предмет изисква технолог. време от близо 6 месеца, през който период ДФЗ остава без поддръжка на ИСАК. Неподдържането й за този период ще доведе до значит. неблагоприятни последици и щети в национ. мащаб, свързани със загубата на акредитация на единствената Разпл. агенция за РБ. Необходимостта от предприемане на спешни мерки за осигуряване на непрекъснатост и надлежно функц. на системата, обуславят обективната невъзможност от провежд. на открита или огр. процедура или на проц. на догов. с обявл. С цел предотврат. на реална опасност от сериозно увреждане на общ. интерес и налагане на огромни санкции на държавата, е необходимо да бъдат предприети спешни и неотложни мерки за осигуряване на поддръжка и непрекъсваемост във функционирането на ИСАК, чрез възлагане на процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП, за времето до провеждане на нова открита процедура по ЗОП и скл. на договор за възл. на общ. поръчка с избрания изпълнител в резултат на тази процедура. При извършен предварителен контрол от АОП на основание чл. 19, ал. 2, т.24 от ЗОП е дадено становище, че изборът на процедура е законосъобразен.