00737-2011-0009
Технически редакции | ||
10.01.2012 11:03 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
26.10.2011 12:06 ч. : | служебно вписване | |
26.10.2011 12:05 ч. : | 1165 | служебно вписване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.01.2012 11:03 ч. : | 01-1600/5827 | техническа редакция |
затвори |
BG-СОФИЯ: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
ДЪРЖАВЕН ФОНД "ЗЕМЕДЕЛИЕ", БУЛ. "ЦАР БОРИС III" № 136, За: ЕВГЕНИ ХИНКОВ, БЪЛГАРИЯ 1618, СОФИЯ, Тел.: 02 8187311, E-mail: dfz@dfz.bg, Факс: 02 8187284
Място/места за контакт: ОТДЕЛ "ИТ"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dfz.bg.
Адрес на профила на купувача: www.dfz.bg.
публичноправна организация
Друго (моля пояснете): Земеделие
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Текуща извърнгаранционна поддръжка на Интегрираната система за администриране и контрол (ИСАК)
Текуща извърнгаранционна поддръжка на Интегрираната система за администриране и контрол (ИСАК)
72260000, 72267000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка
НЕ
00737-2011-0009
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
09.06.2011 г.
1
"ТехноЛогика" ЕАД, район Изгрев, ж.к. Изток, бл. 4, вх. А, ет. 1, ап. 2, Република България 1421, София, Тел.: 02 91912, E-mail: pkotzev@technologica.com, Факс: 02 9631610
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Съгласно чл.1, ал.2 от сключеният договор, същият влиза в сила от датата на подписването му и е със срок до сключване на договор за възлагане на обществена поръчка с избрания изпълнител въз основа на проведена открита процедура. Информация за окончателната стойност на договора ще бъде изпратена за публикуване в Регистъра на ОП, воден от АОП, след приключване изпълнението на договора.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
27.06.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства и в съответствие със строгите условия, указани в Директивата.
Правното основание за провеждане на процедура на договаряне без обявление, открита с Решение 01-РД/1447 от 13.05.2011 г. на изпълнителният директор е чл.90, ал.1, т. 4 от ЗОП, във връзка с чл. 31, параграф 1, т. "В" от Директива 2004/18/ЕО. На 29.04.2011 г. изтече 36-месечния срок за извънгаранц. поддръжка по сключения на 29.04.2008 г. договор с предмет: „Извънгаранц. поддръжка и разработване на изменения и допълнения към ИСАК”. Независимо от предприетите мерки за своевременно откриване на нова процедура по възл. на общ.поръчка с Решение № 01-РД/145 от 27.01.2011 г., в хода на провеждането й настъпи съществена промяна в обстоятелствата, която възложит. не е могъл да предвиди, а именно: 1. В бр. 36 на ДВ от 10.05.2011 г. бяха обнар. изм. и доп. в Наредба № 2 от 21.02.2011 г. за специалните изисквания за участие в одобрените схеми за нац. доплащания, съгласно които право на помощ по схемата за нац. доплащания вече имат и наследниците на починали земеделски стопани. С оглед на това е необх. в ИСАК да бъдат реализирани функционалности, позволяващи създаването на връзка между съществуващите бенефициенти и техните наследници. 2. Наред с това, при извършен одит от Смет. палата и от отдел "Вътр. одит" при ДФЗ, са направени констатации, касаещи ИСАК, определени като висок риск, и са дадени препоръки за подобр. и усъвършенств. на системата, които следва да бъдат съобразени и заложени в докум. за участие в проц. по възл. на общ. поръчка. Констатациите и препоръките се съдържат в Одитни доклади № 040000310 от м. март 2011 г. и № 10 РА-RD-20-01 от 10.05.2011 г. 3. В техн. специф. следва да бъдат вкл. и предстоящите промени през 2011 г. за модулите от ИСАК, представени в приложените към докл. записка вх. № 03-0416/3813 от 02.05.2011 г. от Св. Костов, зам. изп. директор на ДФЗ, справки от отдел „Лоши вземания”, отдел „СПМ” – сектор “Месо и пчеларство”, отдел „Фин. обслужване” и отдел „Рибарство и aквакултури”. Тези данни, препоръки и изисквания, както и настъпилите промени в норм. уредба, не са били налични и известни към датата на изд. на Решение № 01-РД/145 от 27.01.2011 г., поради което същите се явяват нововъзн. обст. от обект. х-р, които възл. не е могъл да предвиди. Тъй като възлагането на поръчката при заложените в одобрената документ. изисквания и в този обхват би било безпредметно за възлож., несъответстващо на норм. изисквания и препоръките на Смет. палата и отд. "ВО", и би довело до сериозни проблеми с норм. функц. на системата, невъзможност за пълноценното й използване за нуждите на ДФЗ и блокиране работата на Разпл. агенция, откритата процедура беше прекратена с Решение № 01РД/1437 от 11.05.2011 г. Откр. и провежд. на нова открита процедура със същия предмет изисква технолог. време от близо 6 месеца, през който период ДФЗ остава без поддръжка на ИСАК. Неподдържането й за този период ще доведе до значит. неблагоприятни последици и щети в национ. мащаб, свързани със загубата на акредитация на единствената Разпл. агенция за РБ. Необходимостта от предприемане на спешни мерки за осигуряване на непрекъснатост и надлежно функц. на системата, обуславят обективната невъзможност от провежд. на открита или огр. процедура или на проц. на догов. с обявл. С цел предотврат. на реална опасност от сериозно увреждане на общ. интерес и налагане на огромни санкции на държавата, е необходимо да бъдат предприети спешни и неотложни мерки за осигуряване на поддръжка и непрекъсваемост във функционирането на ИСАК, чрез възлагане на процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП, за времето до провеждане на нова открита процедура по ЗОП и скл. на договор за възл. на общ. поръчка с избрания изпълнител в резултат на тази процедура. При извършен предварителен контрол от АОП на основание чл. 19, ал. 2, т.24 от ЗОП е дадено становище, че изборът на процедура е законосъобразен.