Версия за печат

00530-2011-0011

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Емил Диков, началник сектор УИ, отдел УЕИ, дирекция "Информационни системи", България 1000, София, Тел.: 02 98593068, E-mail: e.dikov@nra.bg, Факс: 02 98593014

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Информационни системи"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поддръжка на автоматизирана система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – EtiQ Teller

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Адресите на Териториалните дирекции/Офиси на НАП, където са монтирани системите за управление на чакащи клиенти, съгласно Приложение 1 от договора.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поддръжката на автоматизирана система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – EtiQ Teller, включва: 1. Изпълнение на следните услуги: Почистване на билетните устройства, дисплеите - ежемесечно; Проверка на цялостните системи, износването на отделните компоненти и възможни повреди- ежемесечно; Интегриране на системите за управление на опашките към съществуващата йерархична логическа структура от организационни единици, базирана на централизирания модел на управление с делегирани правомощия на отделните структури; Поддържане на работоспособност на системите при отпадане на свързанноста към отделната структура на НАП; Извършване на необходими настройки и изменения, гарантиращи безпроблемна работа на системата- ежемесечно; Отговори на въпроси на потребителите, извършване на локални настройки за тяхното улеснение; Приемане на писменни съобщения на факс или e-mail в работни дни и потвърждаване на приетото съобщение до 1 /един/ час след получаването му; Ремонт на място с подмяна на необходимите елементи; Доставка и подмяна на резервни части и материали, без допълнително заплащане; Софтуерна поддръжка; Извършване на нови инсталации и преконфигуриране на съществуващия софтуер по заявка. 2. Време за реакция при възникване на повреда в системата до 4 часа след изпращане на сигнал (заявка) към сервиза на изпълнителя. 3. Време за отстраняване на повреда в системата до 1 работен ден. При невъзможност за отстраняване на повредата в посочения срок, заменя за своя сметка с оборотни компоненти, най-късно до края на следващия ден.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72514000

Описание:

Услуги по управление на компютърни системи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
119880 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 104 от 08.03.2011 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 8 от 29.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 83 / Обособена позиция №: / Заглавие:Поддръжка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – EtiQ Teller
V.1) Дата на сключване договора
24.06.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.06.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ДАНА БЪЛГАРИЯ” ЕООД, ЕИК 131183725, район „Подуяне”, ул. „Владайска река” No 8, ет.3, България 1510, София, Тел.: 02 9367083, E-mail: dana_bulgaria@abv.bg, Факс: 02 9367084

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 119880 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор