00530-2011-0018
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Станислав Данчев - директор на дирекция "Централно звено за връзка", България 1000, София, Тел.: 02 98593252, E-mail: s.danchev@nra.bg, Факс: 02 98593233
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Централно звено за връзка"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/ospage?id=207.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Абонаментно поддържане и развитие на информационна система за обмен на информация по ДДС /Приложение VIES/ - ЦУ на НАП, бул. “Княз Дондуков” № 52
Предметът на поръчката „Абонаментно поддържане и развитие на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES)” се състои от: - Компонент 1 - „Абонаментна поддръжка на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES)”: 1. Aбонаментната поддръжка, включва: 1.1. поддръжка на системния софтуер и базата данни: 1.2 оперативна поддръжка; 1.3 профилактична поддръжка. - Компонент 2 - „ Развитие на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES)”: 2. Развитието на системата, включва следните елементи: 2.1. Разширения, свързани с въвеждане на нови полета/елементи в деловодния модул “ЦЗВ” на системата VIES. 2.2. Модифициране на номенклатурата за въвеждане на нови административни структури. 2.3 Разширение на модул „Тримесечен обмен”. 2.4. Разширение на справка „1.12 Получени O-MCTL съобщения за невалидни VIN номера” от Модул „Справки”, „Изпълнение на предефинирани справки” чрез добавяне на параметър „български VIN ”. 2.5. Оптимизация на функция „Валидиране на списък от VIN-ове” на Модул „Валидиране”. 2.6. Модификация на екранната форма за вход в системата. 2.7. Разширение на достъпа до деловоден модул „ЦЗВ”. 2.8. Разширение на модул „Администриране”. 2.9. Разширение на системата VIES във връзка с внедряването на Регламент №904/2010.
72260000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
01.06.2011 г.
2
"МУСАЛА СОФТ" ООД, ЕИК 130231932, ж.к. Овча купел 2, бл. 13, вх. В, ет. 8, ап. 78, България 1632, София, Тел.: 02 9695821, E-mail: tax@musala.com, Факс: 02 9695822
URL: www.musala.com.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Цената за абонаментно поддържане и развитие на информационна система за обмен на информация по ДДС /Приложение VIES/, в размер на 203 999 лв. включва дейностите по Компонент 1 и Компонент 2. В случай на законодателни и/или административни промени в следствие на които отпадне необходимостта от реализиране на някоя от дейностите по Компонент 2 или при невъзможност за осигуряване на финансиране, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да не възложи всеки един от елементите по Компонент 2, без да дължи финансови компенсации на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В този случай, дължимото възнаграждение се намалява съразмерно на невъзложената част от договора и съобразно единичните цени за всеки от елементите на Компонент 2. Гаранционният срок за всеки един от реализираните елементи е 12 месеца и започва да тече след приемане на съответното разширение от Възложителя.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788
Интернет адрес/и:
URL: www.scc.bg.
29.06.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г