Версия за печат

00530-2011-0018

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Станислав Данчев - директор на дирекция "Централно звено за връзка", България 1000, София, Тел.: 02 98593252, E-mail: s.danchev@nra.bg, Факс: 02 98593233

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Централно звено за връзка"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Абонаментно поддържане и развитие на информационна система за обмен на информация по ДДС /Приложение VIES/ - ЦУ на НАП, бул. “Княз Дондуков” № 52

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Административната сграда на ЦУ на НАП на адрес: гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката „Абонаментно поддържане и развитие на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES)” се състои от: - Компонент 1 - „Абонаментна поддръжка на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES)”: 1. Aбонаментната поддръжка, включва: 1.1. поддръжка на системния софтуер и базата данни: 1.2 оперативна поддръжка; 1.3 профилактична поддръжка. - Компонент 2 - „ Развитие на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES)”: 2. Развитието на системата, включва следните елементи: 2.1. Разширения, свързани с въвеждане на нови полета/елементи в деловодния модул “ЦЗВ” на системата VIES. 2.2. Модифициране на номенклатурата за въвеждане на нови административни структури. 2.3 Разширение на модул „Тримесечен обмен”. 2.4. Разширение на справка „1.12 Получени O-MCTL съобщения за невалидни VIN номера” от Модул „Справки”, „Изпълнение на предефинирани справки” чрез добавяне на параметър „български VIN ”. 2.5. Оптимизация на функция „Валидиране на списък от VIN-ове” на Модул „Валидиране”. 2.6. Модификация на екранната форма за вход в системата. 2.7. Разширение на достъпа до деловоден модул „ЦЗВ”. 2.8. Разширение на модул „Администриране”. 2.9. Разширение на системата VIES във връзка с внедряването на Регламент №904/2010.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72260000

Описание:

Услуги, свързани със софтуерни продукти


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
203999 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 41 - 066915 от 01.03.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 80 - 131962 от 23.04.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 74 / Обособена позиция №: / Заглавие:Абонаментно поддържане и развитие на информационна система за обмен на информация по ДДС /Приложение VIES/
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.06.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"МУСАЛА СОФТ" ООД, ЕИК 130231932, ж.к. Овча купел 2, бл. 13, вх. В, ет. 8, ап. 78, България 1632, София, Тел.: 02 9695821, E-mail: tax@musala.com, Факс: 02 9695822

URL: www.musala.com.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 260000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 203999 BGN без ДДС
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Цената за абонаментно поддържане и развитие на информационна система за обмен на информация по ДДС /Приложение VIES/, в размер на 203 999 лв. включва дейностите по Компонент 1 и Компонент 2. В случай на законодателни и/или административни промени в следствие на които отпадне необходимостта от реализиране на някоя от дейностите по Компонент 2 или при невъзможност за осигуряване на финансиране, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да не възложи всеки един от елементите по Компонент 2, без да дължи финансови компенсации на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В този случай, дължимото възнаграждение се намалява съразмерно на невъзложената част от договора и съобразно единичните цени за всеки от елементите на Компонент 2. Гаранционният срок за всеки един от реализираните елементи е 12 месеца и започва да тече след приемане на съответното разширение от Възложителя.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ