Версия за печат

00126-2011-0002

BG-Несебър: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Несебър, гр. Несебър ул. " Еделвайс " № 10, За: Станимира Катрафилова, РБългария 8230, Несебър, Тел.: 0554 29343, Факс: 0554 29362

Място/места за контакт: отдел Правен
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнител за доставка на канцеларски материали , офис оборудване , печатни бланки по образец и материали за работа с деца , съобразно нуждите на Община Несебър , по обособени позиции "

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Несебър
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка на канцеларски материали , офис оборудване , материали за работа с деца , след пододена заявка от Въэзложителя

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22900000, 42964000, 30190000

Описание:

Различни печатни материали
Офис оборудване
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предлагана отстъпка от цени по каталог ; тежест: 50
Показател: срок за доставка ; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 4 от 01.02.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 199 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за доставка на канц.м-ли , офис оборудване и м-ли за работа с деца - обособени позиции № 1,2,4
V.1) Дата на сключване договора
21.06.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.01.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООП " Панда " ЕИК : 000885099, гр. София , р-н " Младост " , бул. " Цариградско шосе № 139, РБългария 1000, София, Тел.: 03592 9766875, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 03592 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съг.чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София , бул. " Витоша " № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор