Версия за печат

00479-2011-0004

BG-Балчик: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл. 21-ви септември №6, За: Николай Ангелов, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 72070, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Кмет
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на независим строителен надзор на обект: „Рехабилитация и благоустрояване на улици: „Д-р Зл. Петков”, „Иван Вазов”, „Г. Бенковски”, „Хр. Ботев” и “Дунав”; Рехабилитация на два паркинга встрани от улици „Д-р Зл. Петков” и „Г. Бенковски”, и изграждане на места за отдих в близост до ул. „Г. Бенковски” – гр. Балчик

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG33
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата малка обществена поръчка е услуга. Предмет на поръчката е упражняване на независим строителен надзор в процеса на строителството на обект: А) „Рехабилитация на улици „Д-р Златко Петков”, „Иван Вазов”, „Любен Каравелов”, „Георги Бенковски”, „Христо Ботев” гр. Балчик, община Балчик” (Подобект 1); Б) „Рехабилитация на уличната мрежа на ул. „Христо Ботев” до ул. „Дунав” и кръгово кръстовище с ул. „Струма”, гр. Балчик, Община Балчик” (Подобект 2); В) „Рехабилитация на ул. „Дунав” гр. Балчик, Община Балчик” (Подобект 3); Г) „Паркинг на ул. „Г. Бенковски” и паркинг на ул. „Златко Петков”, гр. Балчик, Община Балчик” (Подобект 4); Д) Изграждане на места за отдих в близост до ул. „Г. Бенковски” (Подобект 5). В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши следните дейности: Упражняване на строителен надзор, съгласно изискванията на ЗУТ и приложимите подзаконови нормативни актове по време на строителните работи, така че да се гарантира изпълнението им в съответствие с проектите, изискванията на българското законодателство и на възложителя. Издаване на всички актове, протоколи и други документи по време на строителството, необходими за получаване на разрешение за ползване, в съответствие с действащото българско законодателство. Осигуряване на своевременно и безпрепятствено издаване на разрешение за ползване на обектите, по реда на действащото законодателство. Извършване на дейностите в срока за съобщаване на дефекти, съгласно действащото българско законодателство, Техническите спецификации към настоящата документация и договора за възлагане на обществената поръчка. Законосъобразно започване на строежа. Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на строителните и монтажни работи, в съответствие с нормативната уредба на Република България. Упражняване на необходим контрол, който да съответства на изискванията и всички указания на ръководните органи на ОПРР. Упражняване на непосредствен и ефективен контрол върху осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд на обекта (съгласно изискванията на чл. 5 от Наредба 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи). Опазване на околната среда по време на изпълнението на строителни и монтажни работи по обекта. Контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти съгласно изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти (ДВ, бр. 93/2000 г., изм. ДВ, бр. 75/2002 г., 109/2003 г.); Даване на инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят одобрените инвестиционни проекти, а само ги доуточняват и допълват. Обсъждане с изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности възникналите проблеми във връзка със СМР и информиране на Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби, в тридневен срок след нарушението. Защита на личността и имуществото на трети лица от щети, вследствие от изпълнението на строителните и монтажните работи по обекта. Изготвяне и издаване на технически паспорт на обектите, съгласно Наредба No 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите. Изпълнителят следва да спазва реда и условията за съставяне на актове и протоколи за подготовка, откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и за приемане на завършени видове строителни и монтажни работи (работи) при изпълнението на строежите, на отделни етапи или части от тя Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя са посочени в Техническите спецификации и проекта на договор – част от настоящата документация.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50000000, 50800000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Различни услуги по ремонт и поддържане


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
16269 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 223 / Наименование:ДОГОВОР № BG161PO001/1.4-05/2009/013-U-09 за изпълнение на малка обществена поръчка
V.1) Дата на сключване на договора
21.06.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ПЪТИНВЕСТ-ИНЖЕНЕРИНГ”АД, ЕИК: 831643582, гр. София, район Витоша, п.код 1619, бул. "Цар Борис III-ти" 257, РБългария 1619, София, Тел.: 02 9570510, E-mail: office@pie.bg, Факс: 02 9571802

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 65000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16269 BGN без ДДС
В Брой месеци 7
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-05/2009: „Подкрепа за интегрирано и устойчиво развитие чрез подобряване на градската среда”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор