Версия за печат

00270-2011-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерски съвет, бул. Дондуков № 1, За: Вяра Панайотова; Асен Захаридов, България 1594, София, Тел.: 03592 9402707; 03592 9402090, E-mail: v.panayotova@government.bg, Факс: 03592 9402154

Място/места за контакт: Дирекция "Административно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Министерски съвет

Основна дейност на възложителя

Друг: Министерски съвет

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на техника и софтуер за Информационната система за управление и наблюдение на средствата от структурните инструменти на Европейския съюз в България

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Р. България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на техника и софтуер за Информационната система за управление и наблюдение на средствата от структурните инструменти на Европейския съюз в България. Конкретните параметри и количества на доставката са съгласно документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30210000, 48000000

Описание:

Машини за обработване на данни (хардуер)
Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Конкретните параметри и количества на доставката са съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
528000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 5 000 лв. (парична сума или банкова гаранция) В случай, че се представя парична сума, същата трябва да бъде внесена по следната банкова сметка на Министерския съвет:Българска народна банка, BIC код: BNBGBGSD, Банкова сметка BG38 BNBG 9661 3300 1579 01. Гаранция за изпълнение: 3 (три) на сто от стойността на договора без вкл. ДДС. Условия съгласно чл. 60-63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по банков път в български лева, по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по следния начин: Плащане в размер на 100 на сто от цената на договора с вкл. ДДС се извършва в 20-дневен срок след представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, придружена от двустранно подписан предавателно-приемателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заверено от участника копие от документа за регистрация или документ за издаден Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. За чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Когато не е представен ЕИК участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето му. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени - в официален превод. Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица се представя и акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в превод и на български език). 2. Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо), като в случаите, в които участник е чуждестранно лице се представя съответния документ съгласно националното законодателство, ако съществува такъв (в заверено от участника копие). 3. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава (заверено от участника копие). 4. Декларации (по образец) за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Справка, съдържаща информация оборота от доставки на хардуерно оборудване и/или софтуер, за последните 3 (три) години (2008, 2009 и 2010 г.) с посочване на оборота за всяка година поотделно – в оригинал по образец. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението. Информацията за оборотите се представя от всеки от участниците в обединението.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците трябва да са реализирали общо за последните 3 (три) години – 2008, 2009 и 2010 г. не по-малко от 1000 000 (един милион) лв. без ДДС оборот от доставки на хардуерно оборудване и/или софтуер.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори, изпълнени през последните 3 години (2008, 2009 и 2010 г.), вкл. стойностите, датите на сключване и изпълнение, и получателите (по образец). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението. Информацията за изпълнените договори се представя от всеки от участниците в обединението. 2. Минимум 3 препоръки от успешно изпълнени договори, посочени в справката по предходната точка, както и заверени от участника копия от договорите. Препоръката трябва да съдържа периода на изпълнение, предмета на договора, и телефон и лица за контакт. 3. Копие от лицензионен договор, в който следва да бъде посочено дали потребителят има право да изготвя копия от продукта, в какви количества и за какви цели (за системния софтуер). 4. Заверено от участника копие от договор с производителя на хардуера и/или оторизационно писмо от производителя на хардуера. 5. Списък със сервизните бази на участника (свободен текст) с посочване на техните адреси. 6. Списък с квалифицираните специалисти, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката (свободен текст) и копия от сертификатите за работа с предлагания хардуер.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците трябва да се изпълнили през последните 3 (три) години (2008, 2009 и 2010 г.) не по-малко от 3 (три) договора с предмет – доставка на хардуерно оборудване и/или на софтуер. 2. Участниците трябва да притежават минимум 3 препоръки от успешно изпълнени договори, посочени в справката по предходната точка, както и заверени от участника копия от договорите. Препоръката трябва да съдържа периода на изпълнение, предмета на договора, и телефон и лица за контакт. 3. Участниците следва да са оторизирани доставчици на предлаганите софтуерни продукти, както и да имат право да продават предлаганите софтуерни продукти на територията на България. В случай, че участникът е обединение/консорциум, на това изискване може да отговаря само този участник в обединението/консорциума, който ще бъде ангажиран изцяло с доставката и инсталирането на системния софтуер. Разпределението на работата трябва да бъде отразено в договора за обединение/консорциум, който следва да бъде приложен към офертата на участника. 4. Участниците следва да имат оторизация за доставка в България от производителя на хардуерното оборудване. В случай, че участникът е обединение/консорциум, на това изискване може да отговаря само този участник в обединението/консорциума, който ще бъде ангажиран изцяло с доставката, монтажа и инсталирането на хардуера. Разпределението на работата трябва да бъде отразено в договора за обединение/консорциум, който следва да бъде приложен към офертата на участника. 5. Участниците следва да имат минимум по една сервизна база за предлагания хардуер в рамките на гр. София и гр. Пловдив. В случай, че участникът е обединение/консорциум, на това изискване може да отговаря само този участник в обединението/консорциума, който ще бъде ангажиран изцяло с доставката, монтажа и инсталирането на хардуера. Разпределението на работата трябва да бъде отразено в договора за обединение/консорциум, който следва да бъде приложен към офертата на участника. 6. Участниците следва да имат поне двама сертифицирани от производителя специалисти за монтаж и инсталация на предлагания хардуер. В случай, че участникът е обединение/консорциум, на това изискване може да отговаря само този участник в обединението/консорциума, който ще бъде изцяло ангажиран с доставката, монтажа и инсталирането на хардуера. Разпределението на работата трябва да бъде отразено в договора за обединение/консорциум, който следва да бъде приложен към офертата на участника.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 43 - 070426 от 03.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.07.2011 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена в сградата на МС - бул. "Дондуков" № 1 всеки работен ден от 14:00 до 17:00 ч. срещу представен докмент за платени 12 лв. с вкл. ДДС в касата на МС. Документацията може да бъде платена и по банков път по разплащателна сметка на Министерския съвет: БНБ - Централно управление IBAN BG03 BNBG 9661 3000 1579 01, BIC: BNBGBGSD, като в платежното нареждане се посочва наименованието на процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
18.07.2011 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.07.2011 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на Министерския съвет, бул. "Дондуков" № 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Обществената поръчка е финансирана по Проект № 0047-ЦКЗ-2.4. - „Поддържане и обновяване на информационната среда за работа на ИСУН” със средства от Оперативна програма „Техническа помощ”.

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението е одобрено със Заповед № ФС-63/24.06.2011 г. на главния секретар на Министерския съвет. Пълен достъп по електронен път до документацията за участие е предоставен на адреса на Възложителя - www.government.bg, раздел "Обществени поръчки". Срокът е намален на основание чл. 64, ал. 2 и 3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 03592 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.06.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ