Версия за печат

00737-2010-0033

BG-СОФИЯ: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДЪРЖАВЕН ФОНД "ЗЕМЕДЕЛИЕ", БУЛ."ЦАР БОРИС" III №136, За: Ангел Донев, БЪЛГАРИЯ 1618, СОФИЯ, Тел.: 02 8187104, E-mail: dfz@dfz.bg, Факс: 02 8187284

Място/места за контакт: БУЛ."ЦАР БОРИС" III №136

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dfz.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ЗемеделиеДруго (моля пояснете): Земеделие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Комплексна услуга за извънгаранционна поддръжка, ремонт и доставка на консумативи и принадлежности за служебните автомобили в териториалните структури на Държавен фонд "Земеделие" в областните градове", обособена позиция № 8 "Предоставяне на услуга за извънгаранционна поддръжка, ремонт и доставка на консумативи и принадлежности за служебните автомобили на ДФ "Земеделие" в гр. Кърджали, ул. "Миньорска" № 4, за 34 (тридесет и четири) автомобила"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Комплексна услуга за извънгаранционна поддръжка, ремонт и доставка на консумативи и принадлежности за служебните автомобили в териториалните структури на Държавен фонд "Земеделие" в областните градове", обособена позиция № 8 "Предоставяне на услуга за извънгаранционна поддръжка, ремонт и доставка на консумативи и принадлежности за служебните автомобили на ДФ "Земеделие" в гр. Кърджали, ул. "Миньорска" № 4, за 34 (тридесет и четири) автомобила".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50100000, 34300000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване
Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00737-2010-0033

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 2 от 24.08.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 01-2600/5712 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:"Предоставяне на услуга за извънгаранционна поддръжка, ремонт и доставка на консумативи и принадлежности за служебните автомобили на ДФ "Земеделие" в гр. Кърджали, ул. "Миньорска" № 4, за 34 (тридесет и четири) автомобила"
V.1) Дата на сключване договора
17.06.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.12.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"СТИЛ-96" ООД, ЕИК 108009269, ул. "Заводска" № 1, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65741, Факс: 0361 65740

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Съобразно разпоредбите на договора, извършените услуги ще се заплащат след изрична заявка от страна на Възложителя, при възникване на необходимост от извършване на конкретна услуга, и след представяне от страна на Изпълнителя на фактура с приложена подробна справка за извършените услуги и приемо-предавателен протокол, подписан от Изпълнителя и координатора по договора от страна на Възложителя. Информация за стойността на договора ще бъде изпратена за публикуване в Регистъра на обществени поръчки (РОП), воден от АОП, след приключване изпълнението на договора и уреждане на финансовите взаимоотношения между страните, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 10 от ППЗОП в срока по чл. 7, ал. 2 от същия нормативен акт.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор