Версия за печат

00447-2011-0003

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" №20, За: Димитър Ганев, България 1111, София, Тел.: 02 9486192, E-mail: dimitar.ganev@registryagency.bg, Факс: 02 9486194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Осигуряване на хардуерна поддръжка на техниката на Агенция по вписванията”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на поръчката е „Осигуряване на хардуерна поддръжка на техниката на Агенция по вписванията”. Целта на договора е осигуряване на извънгаранционно обслужване на компютърно и комуникационно оборудване на Агенция по вписванията. След извършен задълбочен анализ на състоянието на компютърната и комуникационна техника с сградата на централното управление и клоновете на Агенция по вписванията в страната, се установи, че тя е в извънгаранционен срок на експлоатация. Същото се отнася и до периферните устройства и сървърите. Това налага да се обезпечи квалифицирана сервизна поддръжка с цел осигуряване нормалната работа на служителите на Агенция по вписванията и на регистрите, водени от нея.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50320000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Пълна поддръжка на наличното в Агенция по вписванията компютърно и комуникационно оборудване, в това число настолни и преносими компютри, периферна техника, сървъри, оборудване и масиви за съхранение на информация и мрежово оборудване.

Прогнозна стойност без ДДС
260000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Повторение на услугата от същия изпълнител при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП или чл. 53, ал. 1, т. 11 от НВМОП, размерът на сумата, която ще се разходва за повторение, е до 10% от цената на договора за услуга

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

o За Обособена позиция 1 – 1 400 (хиляда и четиристотин) лева; o За Обособена позиция 2 – 700 (седемстотин) лева; o За Обособена позиция 3 – 500 (петстотин) лева; Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 (сто и двадесет), включително, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Гаранция за изпълнение - в размер на 3% от цената на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условията за плащане са посочени в проекта на договор, приложение към документацията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица; В случай, че участникът участва като обединение/дружество/консорциум, договорът между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: • да е нотариално заверен; • да е посочен Възложителя и номера на процедурата, за която се обединяват; • да е определен водещ съдружник; • да е описана формата на участие на всеки от съдружниците – парично участие, видове доставки, работна сила за проекта; • да е определен представител на обединението чрез нотариално заверено пълномощно, който ще подписва документите; • да е отразено, че всички съдружници носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора; • да е отразено, че всички съдружници са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора, както и за периода на предложения от участника гаранционен срок в техническата му оферта; • да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора; • да е записана банковата сметка на обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: o Документ за регистрация на участника и документ, удостоверяващ актуалното състояние на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. o Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. o Информационен лист. o Декларация за участието на подизпълнители o Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Декларацията не се представя в случай, че кандидатът няма да използва подизпълнител, видно от Декларация за участието на подизпълнител. o Декларация относно доказателства за изпълнение на финансовите изисквания на поръчката. o Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация). o Споразумение за създаване на обединение/дружество/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). o Нотариално заверено пълномощно на определения представител на обединението/дружеството/консорциума, който ще подписва документите (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). o Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2008 – 2010 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Когато участникът е регистриран или пререгистриран в единния електронен търговски регистър, не се изисква представяне на копие на годишните финансови отчети, ако същите са обявени в търговския регистър. o Банково удостоверение/банкова атестация от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент, издадена след 01.05.2011 г. Документът се представя в оригинал. o Информация за оборота, реализиран от предмета на дейност, сходен с предмета на обществената поръчка за последните три години (2008 – 2010 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Документът се представя в оригинал.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: o Участникът да има положителен финансов резултат за всяка от последните три години (2008 – 2010 г.) или от датата, на която е учреден. o Участникът да е реализирал минимален оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката за трите години (2008 – 2010 г.) или от датата, на която е учреден, средно годишно не по–малко от прогнозната стойност на обособената позиция, за която участва.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години (2008 - 2010 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участника или е започнал дейност. Документът се представя в оригинал. o Заверени от участника копия на поне два договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, от списъка, придружени с референции за добро изпълнение – в оригинал. o Заверено копие на оторизация от производител за извършване на сервизната дейност на конкретните активи. o Декларация за наличие на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития. Сервизната процедура са описва в техническото предложение на участника. o Декларация за наличие на организационна структура и сервизни центрове в зависимост от спецификата на обособената позиция, за която участникът подава оферта, позволяващи да изпълни предмета на поръчката в обема и сроковете. o Документ, удостоверяващ въведена система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалент, съответстващ на предмета на поръчката, а именно поддръжка и сервиз на информационни и технологични системи и оборудване.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: o Участникът трябва да е изпълнил поне два договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, на обща стойност, не по-малка от прогнозната стойност на съответната обособена позиция, за която кандидатства, за последните 3 години (2008 - 2010 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден. o Участникът да е оторизиран от производител за извършване на сервизната дейност на конкретните активи. o Участникът да разполага с функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития. o Участникът да разполага с организационна структура и сервизни центрове в зависимост от спецификата на обособената позиция, за която подава оферта, позволяващи да изпълни предмета на поръчката в обема и сроковете. o Участникът да е въвел система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалент, съответстващ на предмета на поръчката
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 42 - 068653 от 02.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.07.2011 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на адрес: и Агенция по вписванията, ул. „Елисавета Багряна” № 20, Деловодство. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й на място. Документация за участие се предоставя след представяне на документ, удостоверяващ, че е заплатена. Цената на документацията за участие може да бъде внесена в касата на Агенция по вписванията или по банков път на следната сметка: ТБ „Токуда банк” АД, IBAN BG52 CREX 9260 3114 5495 01, ВIC: CREXBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20.07.2011 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.07.2011 г.  Час: 11:00
Място

Агенция по вписванията, София 1111, ул. "Елисавета Багряна" № 20

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие , а когато не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до Възложителя.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.06.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Настолни и преносими компютри, монитори, периферна техника и UPS”
1) Кратко описание

Целта на услугата е осигуряване на извънгаранционна поддръжка и ремонт на техническите средства в информационната инфраструктура на Агенция по вписванията, а именно - настолни и преносими компютри , монитори, периферна техника и UPS.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50320000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри

3) Количество или обем

Услугата включва извънгаранционна поддръжка на компютри и периферия на Агенция по вписванията в централното управление на АВ и на всички подразделения на територията на Република България.

Прогнозна стойност, без ДДС
140000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Сървъри, масиви за съхранение на данни и друга информационна инфраструктура.
1) Кратко описание

Целта на услугата е осигуряване на извънгаранционна поддръжка и ремонт на техническите средства в информационната инфраструктура на Агенция по вписванията, а именно - сървъри, масиви за съхранение на данни и друга информационна инфраструктура.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50320000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри

3) Количество или обем

Услугата включва извънгаранционна поддръжка на сървъри и масиви за съхранение на данни и друга инфраструктура на Агенция по вписванията в Централното управление и Резервния център - София.

Прогнозна стойност, без ДДС
70000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Активно и пасивно комуникационно/мрежово оборудване”
1) Кратко описание

Целта на услугата е осигуряване на извънгаранционна поддръжка и ремонт на техническите средства в информационната инфраструктура на Агенция по вписванията, а именно - активно и пасивно мрежово оборудване.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50320000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри

3) Количество или обем

Услугата включва извънгаранционна поддръжка на активно и пасивно мрежово оборудване на Агенция по вписванията в централното управление на АВ и на всички подразделения на територията на Република България.

Прогнозна стойност, без ДДС
50000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12