Версия за печат

01029-2011-0007

BG-СОФИЯ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ВЪРХОВЕН КАСАЦИОНЕН СЪД НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2, За: НАДЕЖДА АТАНАСОВА - ГЛ. ЕКСПЕРТ "ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ", БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9880559; 02 9219710, E-mail: n_atanasova@vks.bg, Факс: 02 9880559

Място/места за контакт: СЪДЕБНА ПАЛАТА ГР. СОФИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2, І-ВИ СУТЕРЕН, СТАЯ №16

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vks.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: съдебна власт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на Върховния касационен съд

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Съдебна палата гр. София, бул. "Витоша" №2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ВКС, съгласно пълното описание и спецификация на процедурата

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39263000, 30192121

Описание:

Офис принадлежности
Химикалки

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ВКС, съгласно пълното описание и спецификация на процедурата

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 50000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 150000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1 000,00 (хиляда) лева за обособена позиция 1 и в размер на 500 (петстотин) лева за обособена позиция 2, внесени в полза на ВКС по IBAN сметка BG85BUIB98883391323103, BIC: BUIBBGSF, "СИБанк" АД или банкова гаранция със срок, не по-кратък от срока на валидност на офертите. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от максималната прогнозна стойност на договора, внесени в полза на ВКС по IBAN сметка BG85BUIB98883391323103, BIC: BUIBBGSF, "СИБанк" АД или банкова гаранция за срока на изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

От бюджета на Върховния касационен съд

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.13 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки и документацията за участие в процедурата, както и изброените в чл.47 ал.2 от Закона за обществените поръчки
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година или от датата на неговата регистрация, ако е новорегистриран или е обединение, оформени съгласно Закона за счетоводството.
Минимални изисквания: Участникът следва да е приключил предходната година с положителен финансов резултат.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени от участника през последните три години или от датата на неговата регистрация, ако е новорегистриран или е обединение, включително стойностите, датите и получателите, придружен с минимум 3 броя препоръки, свързани с предмета на поръчката от предишни възложители или постоянни партньори. 2. Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или друг еквивалент (заверено от участника копие). 3. Оторизационни писма от официалните представители на производителя / дистрибутори на съответната марка консумативи, доказващи правата за разпространение. В случай, че оторизацията е от дистрибутор, следва да се представят доказателства, за неговите права – изисква се за консумативите за офис техника.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 40
Показател: Финансова оценка; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 16 от 18.02.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 25.07.2011 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на Върховния касационен съд - Съдебна палата, Втори етаж, стая №84

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
01.08.2011 г.  15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.08.2011 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на ВКС - Съдебна палата, Трети етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

2012 година

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.06.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности
1) Кратко описание

Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ВКС, съгласно пълното описание и спецификация на процедурата

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

3) Количество или обем

Съгласно нуждите на Възложителя

Прогнозна стойност без ДДС от: 50000, Прогнозна стойност без ДДС до: 100000, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на луксозни пишещи средства
1) Кратко описание

Доставка на луксозни комплекти - химикалка и ролер, писалка и ролер или само химикалка в индивидуални кутии

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192121

Описание:

Химикалки

3) Количество или обем

Съгласно нуждите на Възложителя

Прогнозна стойност без ДДС от: 10000, Прогнозна стойност без ДДС до: 50000, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12