Версия за печат

00087-2011-0028

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни в Столична община: 1.Дирекция „Финанси“, Дирекция „Транспорт”, Дирекция „Общинска собственост” и фронт офис – Столична община; 2. Направление АГ, Дирекция "Култура", Дирекция "Образование", Дирекция "ПАМДТ", Дирекция "Здравеопазване", Столичен инспекторат, ОП Екоравновесие, ОГП Софпроект, Дирекция “Транспортна Логистика”, Парк-музей “Врана”, ОП Управление на общински земи и гори, ОП София проект, ОП Туристическо обслужване; 3.Дирекция “Социални дейности“ и Бюрата за социални услуги; 4.Заведенията за социални услуги.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: София, Комплекс парк-музей "Врана"
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни в Столична община: 1.Дирекция „Финанси“, Дирекция „Транспорт”, Дирекция „Общинска собственост” и фронт офис – Столична община; 2. Направление АГ, Дирекция "Култура", Дирекция "Образование", Дирекция "ПАМДТ", Дирекция "Здравеопазване", Столичен инспекторат, ОП Екоравновесие, ОГП Софпроект, Дирекция “Транспортна Логистика”, Парк-музей “Врана”, ОП Управление на общински земи и гори, ОП София проект, ОП Туристическо обслужване; 3.Дирекция “Социални дейности“ и Бюрата за социални услуги; 4.Заведенията за социални услуги.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

72260000

Описание:

Услуги, свързани със софтуерни продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
90936 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с покана

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-55-313 / Наименование:Информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни в Дирекция “Социални дейности“ и Бюрата за социални услуги, Столична община
V.1) Дата на сключване на договора
16.06.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“КОМ СИ 54 – Васил Зашев и Съдружници” ООД, ЕИК 131205011, бул. “Васил Левски”№ 66, ет.4, България 1142, София, Тел.: 02 9805404, E-mail: office@comsy54.com, Факс: 02 9897929

URL: office@comsy54.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 22680 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № РД-55-315 / Наименование:Информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни в Столична община.
V.1) Дата на сключване на договора
16.06.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“КОМ СИ 54 – Васил Зашев и Съдружници” ООД; ЕИК 131205011, бул. “Васил Левски”№ 66, ет.4, България 1142, София, Тел.: 02 9805404, E-mail: office@comsy54.com, Факс: 02 9897929

URL: office@comsy54.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 43200 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № РД-55-314 / Наименование:Информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни в Заведенията за социални услуги, Столична община
V.1) Дата на сключване на договора
16.06.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“КОМ СИ 54 – Васил Зашев и Съдружници” ООД; ЕИК 131205011, бул. “Васил Левски”№ 66, ет.4, България 1142, София, Тел.: 02 9805404, E-mail: office@comsy54.com, Факс: 02 9897929

URL: office@comsy54.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25056 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всеки заинтересован участник в 10-дневен срок от получаването на решението за избор на изпълнител. В настоящата процедура договаряне с покана частникът е само един - “КОМ СИ 54 – Васил Зашев и Съдружници” ООД, който е определен за изпълнител.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне с покана

6. възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост, или на изключителни права, придобити по силата на закон или на административен акт;