Версия за печат

00032-2011-0002

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", ул. Ген. Й. В. Гурко № 5, За: Симеон Арнаудов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9308840, Факс: 02 9885495

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Отпечатване и доставка на документите, необходими за осъществяване на дейността на Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация”, осигуряване на отчет на издадените знаци, протоколи и контролни талони от периодичните прегледи за техническа изправност на пътните превозни средства и осигуряване на проверка на тестовете от теоретичните изпити, провеждани от Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 15
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: на територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Отпечатване и доставка след предварителна заявка от възложителя на документи, холографски продукти и образци, които са ценни книжа по смисъла на НУРОКЦК, както и на други документи, формуляри , бланки, холографски продукти и образци, необходими за дейността на възложителя. Видът и техническите характеристики са съгласно Техническата спецификация от документацията. В определени от възложителя документи изпълнителят вгражда като защитен елемент холографски продукти.Изпълнителят осигурява възможност за отчет на отпечатаните, раздадените и изразходваните документи във връзка с периодичните технически прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства, за персонализиране на издаваните контролни талони за извършените прегледи, регистрирането на данните от прегледите и предаването им към Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", съгласно изискванията на Възложителя, посочени в Техническата спецификация, като осигурява и необходимите за това технически средства и инфраструктура, както и тяхната поддръжка. Изпълнителят осигурява възможност за проверка на отпечатаните тестове, използвани при провеждането на теоретичните изпити, за персонализиране на тестовете, нанасянето на резултатите в протоколите за проведени теоретични изпити и предаването им към Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", съгласно изискванията на Възложителя, посочени в Техническата спецификация, като осигурява и необходимите за това технически средства и инфраструктура, както и тяхната поддръжка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000, 48311100, 72212311, 72212310

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Система за управление на документи
Услуги по разработване на софтуер за управление на документи
Услуги по разработване на софтуер за създаване на документи


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
55566435.03 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложена цена; тежест: 45
Показател: техническо предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 25
Показател: ниво на сигурност и надеждност при изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: срокове за изпълнение; тежест: 10
Показател: качество на представените мостри; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 42 - 068647 от 02.03.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 60 - 097433 от 26.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД-30-47 / Обособена позиция №: / Заглавие:За отпечатване и доставка на документите необходими за осъществяване на дейността на ИААА, осигуряване на отчет на издадените знаци, протоколи и контролни талони от периодичните прегледи за техническа изправност на пътните превозни средства и осигуряване на проверка на тестовете от проведените от ИААА теоретични изпити
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.06.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Демакс АД, община Столична, район Младост, ж. к. Горубляне, ул. “Абагар” № 16, Република България 1000, София, Тел.: 02 9307777

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 55566435.03 BGN с ДДС 20%
В брой години: 5
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Дял: 46%
Кратко описание

“Демакс-холограми” АД-холографски продукти, вграждане на холографски продукти като защитен елемент,25% дял от поръчката;“Демакс-Ди Пи Ай” АД-дигитално отпечатване на продукти и образци, осигуряване на възможност за проверка на отпечатаните тестове, използвани при провеждането на теоретични изпити от възложителя, за персонализирането на тестовете, нанасянето на резултатите в протоколите за проведени теоретични изпити и предаването им към ИААА, съгласно изискванията на възложителя, посочени в Техническите спецификации, като осигурява и необходимите за това технически средства и инфраструктура и тяхната поддръжка,15% дял;“Каноникус” ООД -правен анализ, съставяне на документи за нуждите на отделните пунктове за технически прегледи, контрол по изпълнение,2,5% дял;“Никкомп” ЕООД-осигуряване на възможност за отчет на отпечатаните, раздадени и изразходваните документи във връзка д периодичните технически прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства, за персонализиране на издаваните талони за извършени прегледи и предаването им, регистрирането на данните от прегледите и предаването им към ИААА, съгласно изискванията на възложителя, като осигурява и необходимите за това технически средства и инфраструктура, както и тяхната поддръжка,3%дял.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Стойността, посочена в раздел ІІ.2.1 е ориентировъчна за тиражите, посочени в Техническите спецификации,които също са ориентировъчни, като цената не може да се счита за окончателна при изпълнение на договора; информация за окончателната цена по договора, ще бъде изпратена след приключване на изпълнението му. Приблизителната цена, която ще се заплаща от бюджета на възложителя за срок от пет години е 1 116 435,030 лв. с ДДС,като възложителят няма да заплаща цената по позиция 25 от Техническите спецификации към документацията за участие в процедурата, а по позиция 35 възложителят ще заплаща цената за не повече от 10 000 бр. годишно.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ