Версия за печат

00447-2011-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Мирела Вълчева, България 1111, София, Тел.: 029486 102, E-mail: mirela.valcheva@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Място/места за контакт: Мирела Вълчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на тонери, барабани, девелопери и ролки за нуждите на Агенция по вписванията

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на тонери, барабани, девелопери и ролки, съвместими с наличните в Агенция по вписванията принтери, копирни машини и скенери

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30120000

Описание:

Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на приблизително 1488 бр. консумативи, точната бройка ще бъде направена по заявка

Прогнозна стойност без ДДС
230000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с оригинален документ за внесена гаранция за участие в размер на 1035 лв.(хиляда тридесет и пет) лева по обособена позиция I, 700 (седемстотин) лева по обособена позиция II, 420 (четиристотин и двадесет) лева за обособена позиция III и 120 (сто и двадесет) лв. по обособена позиция ІV, под формата на паричен депозит по банкова сметка на Агенция по вписванията: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, bic код CREX BGSF в „Токуда банк"АД, като се посочи обособената позиция, по която участникът участва или да представи банкова гаранция за същата сума. Срок на валидност на гаранцията за участие до 120 дни от крайния срок за получаване на офертите. При сключване на договора изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер до 3% (три процента) от стойността на съответния договор без включен ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва за всяка отделна доставка до 10 (десет) работни дни след извършване и приемане на доставката и представяне на приемо-предавателен протокол и оригинална фактура от изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за потенциален изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, договорът се сключва след като потенциалният изпълнител представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за регистрация като юридическо лице. В удостоверението се посочват всички данни за новосъздаденото юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. За юридическите лица и еднолични търговци: заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; съдебно удостоверение за актуално състояние на участника – ако е приложимо (оригинал или заверено от участника копие); За физическите лица: заверено от участника копие от документа за самоличност; 2. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). 3. при представителство по пълномощие - нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението; 4. копие от документ за закупена документация; 5. оригинал на документ за внесена гаранция за участие в размер на 1035 лв.(хиляда тридесет и пет) лева по обособена позиция I, 700 (седемстотин) лева по обособена позиция II, 420 (четиристотин и двадесет) лева за обособена позиция III и 120 (сто и двадесет) лв. по обособена позиция ІV, под формата на паричен депозит по банкова сметка на Агенция по вписванията: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, като се посочи обособената позиция, по която участникът участва, или да представи банкова гаранция за същата сума. Срокът на валидност на гаранцията за участие трябва да до 120 дни от крайния срок за получаване на офертите; 6. списък с имената на подизпълнителите, ако се предвиждат такива,вида на работата и дела на тяхното участие; 7. споразумение за създаване на обединение/дружество/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). 8. Нотариално заверено пълномощно на определения представител на обединението/дружеството/консорциума,който ще подписва документите (когато участникът не е юридическо лице и представителят не е определен в споразумението за създаването на обединението). 9. Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница от лицето, представляващо участника. Документите по т. 1, 2 и 3 се представят за всеки от подизпълнителите. Документите по т. 1 и 2 се представят за всеки участник в обединението поотделно.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от банка/банкова референция, издадено през текущата година от обслужващата банка, че участникът е лоялен клиент; 2. Копие от годишните финансови отчети за последните 3 години - баланс и отчет за приходи и разходите – когато участникът е регистриран или пререгистриран в единния електронен търговски регистър, не се изисква представяне на копие на годишните финансови отчети, ако същите са обявени в търговския регистър; 3. Справка за оборота на стоките и услугите, които са предмет на обществената поръчка за последните 3 години; Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1 и 2 и 3 се представят за всеки участник в обединението поотделно. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, документите се представят за всеки един от тях поотделно.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е реализирал минимален доход, равен или по-голям от размера на посочените от възложителя в Приложения Б към обявлението максимални прогнозни стойности по съответните обособени позиции, за които участва, от дейност, сходна с предмета на поръчката, сумиран за последните три години (2008, 2009, 2010). Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки с предмет стоките, обект на обществената поръчка, изпълнени през последните три години – 2008, 2009 и 2010 г., включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Сертификат, че участникът и производителите на предлаганите консумативи притежават сертифицирана система за управление на качеството ISO 9001:2000, или еквивалентен; 3. Оторизационно писмо от производителите и/или ексклузивните представители за България за съответните марки консумативи, валидно за срока на изпълнение на поръчката, от което да е видно, че участникът има право да предлага/търгува с консумативите, съответстващи на предмета на поръчката от собствено име и да сключи договор от свое име и изявление, че ще бъдат осигурявани необходимите количества, ако участникът бъде определен за изпълнител; или декларация и/или сертификат, че участникът е сертифициран търговски и сервизен партньор на производителите на предлаганите консумативи за съответната марка техника; 4. декларация, че предложените консумативи са нерециклирани, оригинални от производителя на техниката, за която се отнасят.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил през последните три години (2008, 2009 и 2010 г.) договори със сходен предмет, чиято обща стойност е равна или по-голяма от размера на посочените от възложителя в Приложения Б към обявлението максимални прогнозни стойности по съответните обособени позиции, за които участва (доказва се със списък - декларация на основните договори, изпълнени през последните три години, и препоръки за добро изпълнение); 2. Участникът трябва да представи сертифицирана система за управление на качеството на предлаганите консумативи по стандарта ISO 9001:2000, или еквивалентен; 3. Участникът да е да е оторизиран от производителите и/или ексклузивните представители за България за съответните марки консумативи да предлага/търгува с консумативите, съответстващи на предмета на поръчката, от собствено име и да сключи договор от свое име; или да е сертифициран търговски и сервизен партньор на производителите на предлаганите консумативи за съответната марка техника . 4. Предложените консумативи да са нерециклирани, оригинални от производителя на техниката, за която се отнасят. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се прилагат за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 115 от 08.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.06.2011 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи от деловодството на Агенцията по вписванията на адрес: гр. София, ул. „Елисавета Багряна " №20. Продажбата се извършва срещу представяне на документ, удостоверяващ заплащането на цената по сметка на агенцията: ТБ „Токуда банк” АД, IBAN BG52 CREX 9260 3114 5495 01, ВIC: CREXBGSF. При поискване, документацията се изпраща за сметка на заинтересованото лице. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията може да бъде предоставена по електронен път чрез електронната страница на агенцията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.07.2011 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.07.2011 г.  Час: 11:00
Място

сградата на Агенция по вписванията, гр. София, ул. "Елисавета Багряна" №20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.06.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тонери, съвместими с наличните в Агенция по вписванията принтери и копирни машини HP и Canon
1) Кратко описание

Доставка на тонери, съвместими с наличните в Агенция по вписванията лазерни принтери НР и копирни машини Canon

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30120000

Описание:

Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат

3) Количество или обем

Тонери, съвместими с наличните в Агенция по вписванията: лазерни принтери НР - 900 бр.тонера; копирни машини Canon - 5 бр.тонера

Прогнозна стойност, без ДДС
103559.8 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тонери, барабани и девелопери, съвместими с наличните в Агенция по вписванията копирни машини Rex Rotary
1) Кратко описание

Доставка на тонери, барабани и девелопери, съвместими с наличните в Агенция по вписванията копирни машини Rex Rotary

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30120000

Описание:

Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат

3) Количество или обем

Доставка на 164 бр. тонера, съвместими с наличните копирни машини Rex Rotary, 22 барабана, съвместими с наличните копирни машини Rex Rotary и 30 девелопера, съвместими с наличните копирни машини Rex Rotary

Прогнозна стойност, без ДДС
70900 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тонери, съвместими с наличните в Агенция по вписванията принтери и копирни машини Lexmark и Panasonic
1) Кратко описание

Доставка на тонери, съвместими лазерни принтери и копирни машини Lexmark и лента, съвместима с матричен принтер Panasonic, за наличното оборудване в Агенция по вписванията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30120000

Описание:

Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат

3) Количество или обем

Доставка на 260 бр. тонери, съвместими с наличните лазерни принтери Lexmark, 5 бр.тонери, съвместими с наличните копирни машини Lexmark и 2 бр. ленти, съвместими с наличния матричен принтер Panasonic

Прогнозна стойност, без ДДС
42379.75 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на ролки, съвместими с наличните в Агенция по вписванията скенери Canon DR 2580C
1) Кратко описание

Доставка на ролки, съвместими с наличните в Агенция по вписванията скенери Canon DR 2580C

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30124500

Описание:

Принадлежности за скенер

3) Количество или обем

Доставка на 100 бр. ролки, съвместими с наличните скенери Canon DR 2580C

Прогнозна стойност, без ДДС
12200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12