Версия за печат

00081-2010-0013

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Варна, бул. "Съборни"№24,ет.7, За: Антон Жожев, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 659209, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 659165

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Модернизация – доставка и монтаж на оборудване за нуждите на Музеите на територията на Община Варна по обособени позиции "

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: на територията на Община Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка, монтаж, предварително изпитване, въвеждане в експлоатация и гаранционен сервиз на витрини за нуждите на „Археологически музей” и „Градска художествена галерия”на територията на Община Варна както следва(приблизителни количества): -за „Археологически музей”: (1)доставка на 55 броя витрини с размери -140/60/230,включващи елекрическо осветление,таван с осветление,база,алуминиева рамка(основа),стъклена част и шаси с изхвърлящ механизъм и монтаж в експозиционните зали и експозиционен трезор. (2)доставка на 60 броя витрини с размери -120/80(60)/130,включващи база,алуминиева рамка(основа) и стъклена част и монтаж в експозиционните зали и експозиционен трезор. (3)доставка на 40 броя витрини с размери -80/80(60)/130,включващи база,алуминиева рамка(основа) и стъклена част и монтаж в експозиционните зали и експозиционен трезор. -за „Градска художествена галерия”: (1)доставка на 10 броя витрини с размери -140/60/230,включващи елекрическо осветление,таван с осветление,база,алуминиева рамка(основа),стъклена част и шаси с изхвърлящ механизъм и монтаж в експозиционните зали и експозиционен трезор. (2)доставка на 10 броя витрини с размери -80/80(60)/130,включващи база,алуминиева рамка(основа) и стъклена част и монтаж в експозиционните зали и експозиционен трезор.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39133000, 39171000

Описание:

Витрини (шкафове)
Витрини (стъклени)

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
876942 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оферта; тежест: 20
Показател: Ценова оферта; тежест: 80
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение №1820/15.06.2010г. на Кмета на Община Варна.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 35 - 050606 от 19.02.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 117 - 175941 от 18.06.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: Д11-9200/720/ / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Доставка и монтаж на витрини за нуждите на „Археологически музей” и „Градска художествена галерия” на територията на Община Варна"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Надин-Желязков” ЕООД, ул. „Иван Вазов”30, РБългария 9178, Белослав, Тел.: 052 744799, Факс: 052 755799

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 876942 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013г.

VI.2) Допълнителна информация

Информацията за сключени договори е подадена за публикуване в приложението към Официален вестник на Европейския съюз с № ID: 2011-081969 Съгласно условията на документацията за участие и обявлението по откритата процедура срока за изпълнение на поръчката е до 31.12.2010г. Предвид забавянето избора на изпълнители на обществената поръчка по причини независещи от Възложителя, а именно:1.жалба от кандидат, закупил документация и поискана временна мярка спиране, и решение на ВАС 10372/03.08.2010 г.; 2.след приключване на работата на комисията и изчакване на становище от МРРБ относно необходимостта за извършване на предварителен контрол върху работата на комисията. 3.жалба от участника, класиран на второ място за обособена пзиция № 2 - "Данлекс" ООД, Решение на КЗК 237/2011 с което се отменя решението за класиране 0078/11.01.2011г. Решението на КЗК е обжалвано пред ВАС. Решение 7426/30.05.2011г. с което се отменя Решение 237/2011 на КЗК за обособена позиция 2 и вместо него постановява :отхвърля жалбата на „Данлекс”ООД срещу решението за класиране 0078/11.01.2011г. на Кмета на Община Варна Поради горепосочените причини Възложителя сключва договор за изпълнение за Обособена позиция №2: "Доставка и монтаж на витрини за нуждите на „Археологически музей” и „Градска художествена галерия” на територията на Община Варна" със срок на изпълнение до 13.07.2011г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ