Версия за печат

00814-2010-0016

BG-Враца: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Враца, ул. "Стефанаки Савов" № 6, За: инж. Марияна Рашева - Директор "ЗИП"; Ренета Иванова - координатор на "ЗИП", България 3000, Враца, Тел.: 088 7900332; 092 624265, E-mail: obshtinavr@b-trust.org, Факс: 092 623061

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vratza.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Строителен мениджмънт и строителен надзор на договори за строителство по ФИДИК - Интегриран проект за воден цикъл на град Враца”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: община Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Строителен мениджмънт, включващ осъществяването на строителен надзор и инвеститорски контрол на договори за изпълнение на ”Интегрирания проект на водния цикъл на гр. Враца, България”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния Фонд в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №58111-С065-256/15.01.2010 г., като периодът на отговорност на Консултанта (Строителния мениджър) ще продължи съобразно изискванията на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за извършени строително-монтажни работи, считано от датата на издаване на разрешително за въвеждане в експлоатация, съгласно Закона за устройство на територията . Консултантът ще осъществява прецизна и качествена организация на цялостния строителен процес, в т.ч. и всички дейности по чл. 168 от ЗУТ.Срокът за изпълнение на настоящата обществена поръчка започва от датата на подписване на договор за изпълнението й, приключва не по-рано от 2 месеца след края на периода за съобщаване на дефекти на последния по време договор за строителство, като е с продължителност не повече от 60 месеца от датата на подписване на договора за изпълнение на поръчката. Дейността на Изпълнителя ще продължи до момента на извършване на окончателните плащания към изпълнителите на договорите по ФИДИК. При всички случаи, периодът на отговорност на Изпълнителя ще продължи съгласно изискванията на Наредба № 2 от 31.07.2003 г., считано от датата на издаване на разрешително за въвеждане в експлоатация, съгласно ЗУТ.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71000000, 71520000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Строителен надзор


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
5577922.38 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Финансова оценка; тежест: 35
Показател: Техническа оценка (1. Обосновка и стратегия за изпълнение на проекта - 40%, 2. Методи за отчетност и контрол на изпълнението на поръчката - 20%, 3. Организацията на управлението на проекта - 25%, 4. Оценка на риска – 15%); тежест: 65
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 94 - 153861 от 17.05.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: У-109 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Строителен мениджмънт и строителен надзор на договори за строителство по ФИДИК - интегриран проект за воден цикъл на град Враца"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.03.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Консулгал БГ Партнърс" ООД, ул. "6-ти септември" № 6, България 1000, София, Тел.: 02 9803470, E-mail: office@s-invest.eu, Факс: 02 9803470

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5577922.38 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

"Интегриран проект за воден цикъл на град Враца", финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013“, съфинансиран от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния Фонд в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 58111-С065-256/15.01.2010 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ