Версия за печат

00692-2011-0004

BG-София: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Жени Човалинова / Росица Алексиева, Република България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759130

Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Събиране, транспортиране и обезвреждане чрез изгаряне и обеззаразяване чрез автоклавиране с последващо депониране на опасни отпадъци от дейността на УМБАЛ “Света Анна” – София АД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 16
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к. "Младост" 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, гр. София 1750
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Събиране, транспортиране и обезвреждане чрез изгаряне и обеззаразяване чрез автоклавиране с последващо депониране на опасни отпадъци от дейността на УМБАЛ “Света Анна” – София АД. Събирането се осъществява от две сметищни площадки на лечебното заведение. Събирането и транспортирането на опасните отпадъци, следва да се извършва по график. Брой на посещенията в лечебното заведение – минимум 3 пъти седмично, а при необходимост при допълнителна заявка по телефон или факс на Изпълнителя с време на реакция при повикване до 24 часа, предложен от участника. Услугата се извършва с транспорт, собственост на Изпълнителя. Изпълнителят се задължава да извърши събирането на опасните отпадъци със собствени контейнери, безвъзмездно предоставени за целия срок на договора.Количествата по дейностите от спецификацията, приложена към документацията за участие в процедурата, не са твърдо фиксирани и ще са в зависимост от конкретните заявени потребности на Възложителя по време на срока на договора в рамките на 320 000 кг. опасен отпадък за две години. Участникът подава само една оферта, съгласно условията, посочени в документацията за участие за цялостното изпълнение на всички дейности по поръчката, като не се допускат обособени позиции и представяне на варианти.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

90520000

Описание:

Услуги, свързани с радиоактивни, токсични, медицински и опасни отпадъци

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
856320 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена - К1; тежест: 80
Показател: Начин на плащане - К2; тежест: 10
Показател: Време на реакция - К3; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Св. Анна" - София, АД с Решение № 82/03.02.2011 г. и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП, ДВ и Официалния вестник на ЕС по електронен път при условията на чл. 64, ал.3 от ЗОП.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 25 - 040413 от 05.02.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 11 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Събиране, транспортиране и обезвреждане чрез изгаряне и обеззаразяване чрез автоклавиране с последващо депониране на опасни отпадъци от дейността на УМБАЛ “Света Анна” – София АД.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.04.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Дружество по ЗЗД "Консорциум "БМТ-Павлова" ЕИК 175614690, бул. Йоан Павел Втори" № 1, Република България 1000, София, Тел.: 02 9600203, Факс: 02 9600204

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 856320 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически и квалификационни изисквания в обявлението, документацията за участие или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Когато с жалбата е поискана временната мярка процедурата за възлагане на обществена поръчка спира до влизане в сила на определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или с решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ