Версия за печат

00861-2011-0002

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Прокуратура на Република България, бул. "Витоша" № 2, За: Георги Бончев, Р България 1000, София, Тел.: 02 9219295; 02 9316129, E-mail: gbonchev@prb.bg, Факс: 02 9316129

Място/места за контакт: бул. "Витоша" № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.prb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.prb.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: надзор за законност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Предоставяне на телефонни услуги за нуждите на Прокуратурата на Република България, при следните две самостоятелно обособени позиции: 1. Мобилни телефонни услуги, 2. Стационарни телефонни услуги”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 5
Основно място на изпълнение: За обособена позиция 1-на територията на цялата страна. За обособена позиция 2-гр. София-администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Предоставяне на телефонни услуги за нуждите на Прокуратурата на Република България, при следните две самостоятелно обособени позиции: 1. Мобилни телефонни услуги, 2. Стационарни телефонни услуги”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

64200000

Описание:

Далекосъобщителни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
400000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на ПРБ BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD, БНБ – Централно управление, към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл. 59 и чл. 60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Размерът на гаранцията за участие е както следва: По обособена позиция 1 – 1 800 (хиляда и осемстотин) лева. По обособена позиция 2 – 2 200 (две хиляди и двеста) лева. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, преведена по банкова сметка на ПРБ BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD, БНБ – Централно управление, или безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на Възложителя по образец. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от стойността на договорите по всяка обособена позиция, без включен ДДС, и е със срок на валидност от подписването на договора до прекратяването му. Гаранцията трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. При внасяне на гаранция в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията и процедурата и обособената позиция, за която се внася.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Плащането се извършва в български лева, по банков път, по сметка на Изпълнителя, при условия и срокове, посочени в документацията и сключения договор за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В откритата процедура може да участва всеки, който отговаря на условията, посочени в ЗОП, както и обявените от Възложителя изисквания в документацията за участие. Участник в настоящата процедура може да бъде българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка поради наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и ако представената оферта не отговаря на изискванията чл. 57 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическо и финансовото състояние на участника: а) информация за общия оборот на доставките, които са предмет на поръчката за последните три години - за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП; б) годишният финансов отчет за последните три години (2008, 2009 и 2010 г.) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за техническата възможност, опит и квалификация на участника за изпълнение на поръчката: а) списък на основните договори за извършените услуги, отговарящи на предмета на поръчката по съответната позиция, по която участва участника, извършени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите, както и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители. В случай, че участникът участва и за двете позиции, следва да бъдат представени два броя декларации по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП и съответни препоръки към тях, съобразно предмета на съответната позиция - Приложение от документацията. б) необходимите индивидуални разрешителни, изискани от компетентните регулаторни органи в страната, доказващи правото на участника да предоставя поне до края на срока на изпълнение на поръчката, електронни съобщителни услуги съобразно предмета на позицията, за която участва. В случай, че участникът участва по първа позиция той следва да представи разрешения за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс за предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена електронна мобилна мрежа по стандарт GSM и UMTS (представят се заверени от участника копия). В случай, че участникът участва по втора позиция той следва да представи необходимото разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс, изискани от компетентните регулаторни органи в страната за осъществяване на електронни съобщителни услуги чрез фиксирана телефонна услуга; в) описание на техническото оборудване и на възможностите за осигуряване на качеството на предлаганите услуги /придружено със съответните доказващи ги документи, когато това е възможно/; г) документ/и/ от компетентните регулаторни органи в страната, удостоверяващ покритието за предоставяне на цифрова мобилна телефонна услуга по стандарт GSM, обект на обществената поръчка, изразено в % /процент/ от територията на страната (заверено от участника копие); ( Документът се представя в случай, че участникът участва за първа позиция). д) документ /и/ от компетентните регулаторни органи в страната, удостоверяващ покритието за предоставяне на високоскоростен мобилен интернет достъп, чрез (3G) и/или технологии UMTS и HSDPA/HSUPA, обект на обществената поръчка, изразено в % /процент/ от територията на страната. ( заверено от участника копие) (Документът се представя в случай, че участникът участва за първа позиция). е) декларация от лицето, представляващо участника, че има сключени международен роуминг споразумения с доставчици в страни членки на ЕС към датата на подаване на офертата; оригинал, ( Документът се представя в случай, че участникът участва за първа позиция) ж) декларация от лицето, представляващо участника, че има сключени международен роуминг споразумения с доставчици в страни извън ЕС към датата на подаване на офертата, оригинал. ( Документът се представя в случай, че участникът участва за първа позиция) з) декларация от лицето, представляващо участника, че има сключени международен роуминг споразумения за високоскоростен мобилен интернет достъп, чрез (3G) и/или технологии UMTS и HSDPA/HSUPA към датата на подаване на офертата, оригинал. (Документът се представя в случай, че участникът участва за първа позиция).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Сходни услуги за обособена позиция № 1: договори с клиенти, всеки, от които е имал сходни с възложителя потребности, а именно: не малко от 600 броя мобилни карти с включени услуги аналогични на изискваните. Сходни услуги за обособена позиция 2: договори с клиенти, всеки, от които е имал сходни с възложителя потребности, а именно: не малко от 50 броя директни телефонни поста POST и не по-малко от две учрежденски телефонни централи с автоматичен вход с не по-малко от 50 броя вътрешни постове.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ценови показател-за обособена позиция 1; тежест: 65
Показател: Специфичен показател-за обособена позиция 1; тежест: 35
Показател: Ценови показател-за обособена позиция 2; тежест: 50
Показател: Специфичен показател-за обособена позиция 2; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 42 - 068637 от 02.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.06.2011 г.  Час: 14:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
04.07.2011 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.07.2011 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. "Витоша" № 2, Съдебна палата, ет. 4, зала № 2.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие се предоставя безплатно на хартиен носител на адрес: гр. София, Съдебна палата, бул. „Витоша” № 2, ет. 4, стая № 58. Същата е достъпна и на интернет-страницата на Възложителя, на адрес: www.prb.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.06.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Мобилни телефонни услуги"
1) Кратко описание

Предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Прокуратурата на Република България на територията на цялата страна.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

64212000

Описание:

Мобилни радиотелефонни услуги

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация в документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Стационарни телефонни услуги"
1) Кратко описание

Предоставяне на стационарни телефонни услуги за нуждите на прокуратура на Република България-администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура и Върховна административна прокуратура.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

64211000

Описание:

Обществени телефонни услуги

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация в документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24