Версия за печат

01029-2011-0006

BG-СОФИЯ: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ВЪРХОВЕН КАСАЦИОНЕН СЪД НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2, За: НАДЕЖДА АТАНАСОВА, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9880559; 02 9219710, E-mail: n_atanasova@vks.bg, Факс: 02 9880559

Място/места за контакт: СЪДЕБНА ПАЛАТА ГР. СОФИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2, І-ВИ СУТЕРЕН, СТАЯ №16

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vks.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Върховен касационен съд на Република България, бул. "Витоша" №2, За: инж. Павлин Владков, инж. Александър Димитров, България 1000, София, Тел.: 02 9219606, E-mail: sssp@vks.bg, Факс: 02 9813604

Място/места за контакт: Съдебна палата - гр. София, бул. "Витоша" №2

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.vks.bg.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: съдебна власт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на строително ремонтни дейности за нуждите на Върховния касационен съд

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на строително ремонтни дейности за нуждите на Върховния касационен съд, както следва: 1. Външни мазилки по фасадите във вътрешни дворове №1, №3, №5 и №6 на Съдебната палата в гр. София; 2. Ремонт на санитарни възли в Почивната база на ВКС в м. Паничище, община Сапарева баня.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45443000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по фасади

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата и необходимите видове работи са посочени в Пълното описание и спецификация на процедурата, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
204500 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

15.10.2011 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1 900,00 (хиляда и деветстотин) лева за обособена позиция 1 и в размер на 100,00 (сто) лева за обособена позиция 2, внесени в полза на ВКС по IBAN сметка BG85BUIB98883391323103, BIC: BUIBBGSF, "СИБанк" АД или банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертите. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, внесени в полза на ВКС по IBAN сметка BG85BUIB98883391323103, BIC: BUIBBGSF, "СИБанк" АД или банкова гаранция за срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

От бюджета на Върховния касационен съд, по банков път, в български лева

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.13 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки и документацията за участие в процедурата, както и изброените в чл.47 ал.2 от Закона за обществените поръчки
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година или от датата на неговата регистрация, ако е новорегистриран или е обединение, оформени съгласно Закона за счетоводството. 2. Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност.
Минимални изисквания: Участникът следва да е приключил предходната година с положителен финансов резултат
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори, изпълнени от участника през последните пет години или от датата на неговата регистрация, ако е новорегистриран или е обединение, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки (минимум 3 броя), свързани с предмета на поръчката от предишни възложители, от постоянни партньори или от браншови организации. Препоръките следва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. 3. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършване на строителството. 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на строителството. 5. Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или друг еквивалент (заверено копие). 6. Документ за регистрация на участника в Камарата на строителите (заверено копие). Ако участникът е чуждестранно лице, следва да представи идентичен документ съгласно националното законодателство в страната, в която е регистриран. 7. Копие от застраховка по чл.171 от Закона за устройство на територията.
Минимални изисквания: За обособена позиция 1: - Доказателства, че участникът разполага с минимум двама инженери ПГС или с друга професионална квалификация, необходима за строителството по позицията, както и с минимум 10бр. работници с квалификация "мазачи" за реализиране на поръчката. - Участникът следва да разполага със скеле (собствено или наето), контейнер тип строителни отпадъци (собствен или нает), специализирана машина за извозване на контейнера (собствена или наета). Наличието на оборудването се доказва с декларация (т.4 от изискуеми документи и информация). За обособена позиция 2: Доказателства, че участникът е в състояние да осигури 1 бр. технически ръководител за обекта, както и минимум 1 бр. електротехник.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 40
Показател: Финансова оценка; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 04.07.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на Върховния касационен съд, стая №84 на Втори етаж в сградата на Съдебната палата в гр. София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
11.07.2011 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.07.2011 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Върховния касационен съд на 3-ти етаж в сградата на Съдебната палата в гр. София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Оглед на обектите се извършва след предварителна заявка при Възложителя на телефоните, посочени в обявлението. Огледът се извършва в присъствието на представител на Възложителя, за което ще бъде съставен протокол. Копие от протокола следва да бъде приложено към декларацията за оглед.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на чл.120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.06.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Външни мазилки по фасадите във вътрешни дворове №1, №3, №5 и №6 на Съдебната палата в гр. София
1) Кратко описание

Премахване на съществуващата мазилка и нанасяне на нова, съгласно техническите условия и изисквания на Възложителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45443000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по фасади

3) Количество или обем

Съгласно пълното описание и спецификация на процедурата, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
192000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.10.2011 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на санитарни възли в Почивната база на ВКС в м. Паничище, община Сапарева баня
1) Кратко описание

Демонтаж на съществуващите осветителни тела, електрически ключове и контакти, на всички прибори в санитарните възли, както и на стенните облицовки и подови настилки. Изграждане на нови водопроводна и канализационна инсталации, доставка и полагане на подови настилки и стенни облицовки, боядисване с латексова боя, доставка и мнотаж на санитарни прибори и аксесоари, доставка и монтаж на електрически бойлер.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно пълното описание и спецификация на процедурата, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
12500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.10.2011 г.