Версия за печат

01050-2010-0026

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, ул. Славянска № 8, За: Евгения Колева, главен юрисконсулт, дирекция "Правна", Република България 1052, София, Тел.: 02 9407596, E-mail: e.koleva@mee.government.bg, Факс: 02 9872190

Място/места за контакт: гр. София, ул. Славянска № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mee.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекти, изпълнявани от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, правоприемник на Държавната агенция по туризъм (закрита, съгласно § 11 на Преходни и заключителни разпоредби на Закона за изменение на Закона за туризма), осъществявани в качеството й на конкретен бенефициент, съгласно Рамково споразумение по Оперативна програма „Регионално развитие” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.3-01/2008 ” Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обектът включва: Проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на Бенефициента на разходи по дейностите, залегнали в одобреното проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган. Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване и тези, посочени в отчетните записи и разходно-оправдателните документи. Проследяване ефективното прилагане на Националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проектното предложение от страна на бенефициентите, както и на процедурите по избор на изпълнителите. Проследяване ефективното прилагане от страна на бенефициентите на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на ОП. Проверка за съответствие между декларираните в разходно-оправдателните документи разходи и дейности, заложени в одобрения проект. Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходно-оправдателните документи на бенефициента и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводство и приложимите подзаконови нормативни актове. Проверки за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите от страна на бенефициента. Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от бенефициента, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията. Предоставяне на текущи консултации и проверки за съответствие на оформянето на първичната счетоводна документация, методология и политики. За всеки отделен проект се изготвят отделни междинни (за проекти 1-6, включително) и окончателни доклади за фактически констатации, които съдържат констатации и евентуални препоръки към ръководителите на проектите. За проекти 7, 8, 9 се изготвят само окончателни доклади. Възложителят изисква изготвяне на междинни доклади за състоянието на проекти 1 – 6, включително, в срок от 1 месец след сключване на съответния договор за позиции 1 – 6, включително, за периода: 09.12.2008 г. до момента на подписване на договора за изпълнение. Изпълнителят представя: • Работна програма с подробно описание на дейностите, конкретно посочени по етапи и срокове за изпълнение на всеки етап. График за изпълнение на поръчката. • Отчитането на извършената работа става чрез междинни и окончателни доклади, съгласно одитния план. • Структурата на всеки доклад трябва да е в съответствие с МСССУ 4400 и да съдържа описателна част за извършените дейности, констатации и препоръки. • Всеки доклад се представя на хартиен носител (5 екз.) и CD (3 екз.) на български език. Предаването на докладите се извършва чрез входирането им в деловодството на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма на ул. „Славянска” № 8, гр. София 1052 и са адресирани до Възложителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000, 79212100

Описание:

Одиторски услуги
Услуги по финансов одит

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
25550 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 42 - 061633 от 02.03.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 213 - 327194 от 03.11.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 2008/001-1-U-035 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор № BG161PO001/3.3-01/2008/001-1-U-035 Извършване на независим финансов одит на проект „Маркетингови проучвания и оценка на ефективността на националния маркетинг"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ЕЙЧ ЕЛ БИ БЪЛГАРИЯ” ООД, бул. „Константин Величков” № 149-151, офис 2, България 1309, София, Тел.: 02 9202201, E-mail: office@hlb-bg.com, Факс: 02 9203665

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 40000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7500 BGN без ДДС
В брой месеци: 13
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 2008/001-2-U-17 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Договор № BG161PO001/3.3-01/2008/001-2-U-17 Извършване на независим финансов одит на проект „Интегрирани рекламни кампании на българския туристически продукт в Германия, Великобритания и Русия"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ЕЙЧ ЕЛ БИ БЪЛГАРИЯ” ООД, бул. „Константин Величков” № 149-151, офис 2, България 1309, София, Тел.: 02 9202201, E-mail: office@hlb-bg.com, Факс: 02 9203665

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 35000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6750 BGN без ДДС
В брой месеци: 13
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 2008/001-07/U-006 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:Договор № BG161PO001/3.3-01/2008/001-07/U-006 Извършване на независим финансов одит на проект „Създаване на мрежа от туристически информационни центрове (ТИЦ), функционираща въз основа на единни стандарти”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ейч Ел Би България" ООД, бул. "Константин Величков" № 149-151, офис 2, България 1309, София, Тел.: 02 9202201, E-mail: office@hlb-bg.com, Факс: 02 9203665

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1000 BGN без ДДС
В брой месеци: 13
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 2008/001-08/U-009 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:Договор №BG161PO001/3.3-01/2008/001-08/U-009 Извършване на незавсисим финансов одит на проект „Разработване на стратегия за бранд „България” и въвеждане на практика на интегриран и последователен бранд мениджмънт”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ейч Ел Би България" ООД, бул. "Константин Величков" № 149-151, офис 2, България 1309, София, Тел.: 02 9202201, E-mail: office@hlb-bg.com, Факс: 02 9203665

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 20000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2200 BGN без ДДС
В брой месеци: 13
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 2008/001-09/U-007 / Обособена позиция №:9 / Заглавие:Договор № BG161PO001/3.3-01/2008/001-09/U-007 Извършване на независим финансов одит на проект „Стимулиране на качеството и устойчивото развитие на туристическите предприятия”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ейч Ел Би България" ООД, бул. "Констaнтин Величков" № 149-151, офис 2, България 1309, София, Тел.: 02 9202201, E-mail: office@hlb-bg.com, Факс: 02 9203665

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 4800 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1250 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 2008/001-4-U-39 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Договор № BG161PO001/3.3-01/2008/001-4-U-39 Извършване на независим финансов одит на проект
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.01.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Одит Консулт МД" ЕООД, ж.к. Дружба 2, бл. 228, вх. А, ет. 10, ап. 64, България 1582, София, Тел.: 02 4010438

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 40000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6850 BGN без ДДС
В брой месеци: 13
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Рамково споразумение по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013) по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.3-01/2008 ” Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ