Версия за печат

00158-2011-0003

BG-Павел баня: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павел баня, Ул. Освобождение №15, За: Йордана Енева, РБългария 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3260, E-mail: mayor_pb@mail.bg, Факс: 04361 2094

Място/места за контакт: Община Павел баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavelbanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavelbanya.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Управление на проекти на община Павел баня по Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. / ПРСР /, подкрепена от Европейския Земеделски Фонд за развитие на селските райони / ЕЗФРСР / - 2011г.„ с обособени позиции: 1. Управление и мониторинг на проект с идентификационен номер №24/322/00167/23.10.2009г., а именно : „Реконструкция тротоари и улично осветление в населените места на община Павел баня – І етап”; 2. Управление и мониторинг на проект с идентификационен номер №24/322/00172/23.10.2009г., а именно : ”Изграждане тротоари и улично осветление в населените места на община Павел баня”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Населените места на община Павел баня
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Община Павел баня изпълнява Договори за безвъздмездно финансиране №24/322/00167/23.10.2009г. и №24/322/00172/23.10.2009г. между община Павел баня и ДФ Земеделие по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г. Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на консултант, който да подпомогне Общината при реализация на дейност , попадаща в обхвата на дейностите , за предоставяне на финансова помощ по чл.4 , ал.1 от Наредба № 24/2008 г. към ПРСР . Изискванията за участие в откритата процедура, както и конкретните задължения на участника, избран за изпълнител, са подробно описани в съответните раздели на документацията. От участникът се изисква да извърши следните дейности, във връзка с качественото и ефективно управление на проектите, с които да доведе до успешното им реализиране, а именно: 1. Осъществяване на инвеститорски контрол и управление на проекта по време на строителството, включващо: • Контрол върху качеството на вложените строителни материали; • Контрол върху количеството на вложените строителни материали; • Контрол върху сроковете на изпълнение на строително-монтажните работи; • Преглед на представените сертификати към строителния контрол; • Съгласуване на екзекутивна документация със съответните инстанции; • Указване на съдействие и подготовка на обекта при въвеждането му в експлоатация; • Приподписва, като”съгласувал” всички актове за СМР между Възложителя и Изпълнителя на СМР 2. Подготовка и окомплектоване на документи (фактури, актуализирани графици и бюджети, доклади и други) и заявки за междинни и окончателно плащане на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ към Разплащателната агенция /РА/. 3. Осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтерасовани страни, в рамките на проекта, а именно: 3.1 Между Възложителя и Разплащателна агенция . Подготовка и представяне в отговор на въпроси и питания от РА, по време на изпълнение на проекта; 3.2 Между Възложителя и изпълнителите на СМР и строителен надзор; 3.3 Между Възложителя и изпълнителите на дейности по проекта 4. Оказване на всякакво друго съдействие и подкрепа на Възложителя при реализацията на проекта до неговото успещно завършване, както и документиране на всички извършени дейности от консултанта / писменни доклади /.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
20300 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 106 / Наименование:Управление и мониторинг на проект с идентификационен номер №24/322/00167/23.10.2009г., а именно : "Реконструкция тротоари и улично осветление в населените места на община Павел баня - Іетап"
V.1) Дата на сключване на договора
01.06.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕЛГАРИОКОНСОРЦИУМ ДЗЗД / ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД /, Ул. Методи Кусев №42, ет. 1, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 08 87231281

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 18614 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11660 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 107 / Наименование:Управление и мониторинг на проект с идентификационен номер №24/322/00172/23.10.2009г., а именно : "Изграждане тротоари и улично осветление в населените места на община Павел баня"
V.1) Дата на сключване на договора
01.06.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕЛГАРИО КОНСОРЦИУМ ДЗЗД / ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД /, Ул. Митоди Кусев №42, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 08 87231281

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 13902 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8640 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането се осъществява от Държавен фонд "Земеделие" по Програма за развитие на селските райони за периода 2007-20103г. / ПРСР /, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони / ЕЗФРСР /.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор