Версия за печат

00254-2011-0004

BG-Рудозем: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Рудозем, ул."България" №15, За: Красимира Боюклиева-Кубнискка, Република България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 53135, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 53149

Място/места за контакт: Община Рудозем
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: местно самоуправлениеДруго (моля пояснете): местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на допълнителни видове и количества строително-монтажни работи за изграждане на обект "Реконструкция и благоустрояване на междублокови пространства"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Рудозем
Код NUTS: BG424
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнение на допълнителни видове и количества строително-монтажни работи за изграждане на обект "Реконструкция и благоустрояване на междублокови пространства".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
754517 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 4ДС / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изпълнение на допълнителни видове и количества строително-монтажни работи за изграждане на обект "Реконструкция и благоустрояване на междублокови пространства"
V.1) Дата на сключване договора
27.05.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.05.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Хефест"ООД, гр.Мадан ЕИК 12002749, ул."Република" №12, Република България 4800, Мадан, Тел.: 0308 22528, E-mail: hefest@mail.com, Факс: 0308 22416

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 780936 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 754517 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.05.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

След открита процедура между община Рудозем и "Хефест" ООД, град Мадан е сключен Договор № 11/21.07.2009г. с предмет: "Реконструкция и благоустрояване на междублокови пространства". Срокът за цялостното изпълнение на строителните работи е до 165 календарни дни, считано от датата на подписване на протокол за строителна линия и ниво/10.09.2009г./.Строителството на обекта е спряно с Акт обр. 10 от 08.10.2009г.. През 2010г. с Акт обр. 11 от 16.10.2010г. строителството на обекта е продължено, като на 25.11.2010г. строителството на обекта отново е спряно с Акт обр. 10. Изтекли са общо 64 календарни дни от договорения срок за цялостно изпълнение. Договорът не е прекратен и изпълнението му може да бъде продължено след отстраняване на причините, довели до спирането му – възникване на непредвидени допълнителни СМР, без чието извършване основният договор не може да бъде изпълнен. В процеса на изпълнение на СМР на обекта беше разкрита голяма част от подземната инфраструктура в района на междублоковите пространства – ВиК и Електро съоръжения. Едва към този момент стана възможно да се направи оценка на обема, местоположението и техническото състояние на тази подземна инфраструктура. Същото е обективирано в становища на проектанта на обекта и изпълняващото строителния надзор лице. В централната част на града липсва подземен кадастър и подземните съоръжения не са обозначени, поради което бе невъзможно да се изготви проект за промяна на подземната ВиК и Ел. мрежа едновременно с основния проект за реконструкция и благоустрояване на междублоковите пространства.По време на строителството е установено, че са необходими допълнителни, неотложни строителни работи, които да бъдат извършени преди изпълнението на настилките по улиците, тротоарите и паркингите в района на междублоковите пространства. Те следва да обхванат изместването, подмяната и реконструкцията на подземните съоръжения, разкрити в процеса на строителството. Мероприятията са обсъдени и съгласувани с Електроразпределение, ВиК и БТК и посочени в становищата на проектанта и лицето, упражняващо строителен надзор.Следва да се извърши ревизия, подмяна, а където е необходимо и изместване на всички подземни съоръжения – ВиК и Ел. мрежи попадащи в зоната на обект: „Реконструкция и благоустрояване на междублокови пространства”. Нужно е конструкцията на част от настилките по основния проект да се промени, така че да станат „разглобяеми”, като вместо бетонова плоча за основа се използва уплътнена трошенокаменна подложка. В противен случай текущите и аварийните ремонти на подземните съоръжения ще компрометират новите настилки на улиците, тротоарите, паркингите и спортните площадки, които се изграждат по основния проект. Освен това, по-голямата част от основния проект няма да може да бъде изпълнена, тъй като значителна част от кабелната и водопроводната мрежа попада в габарита на проектните настилки, а неработещите участъци от канализацията не позволяват отвеждането на повърхностните води от благоустрояваната зона.При изпълнението на обекта ще се изготви подземен кадастър, на който да се нанесат всички технически проводи и подземни съоръжения. Неотложните допълнителни СМР са неразривно свързани в икономическо отношение с изпълнението на основния проект, а от друга страна възлагането на тези работи на различен изпълнител от този по основния договор ще създаде непреодолими затруднения при реализацията и на двата договора, тъй като допълнителните СМР не могат да се отделят технологично от СМР, предмет на основния договор. Това би изключило отговорността на изпълнителя в гаранционния срок на обекта и евентуалното повторно извършване на СМР по основния договор би довело до извършването на двоен финансов разход за постигане на целта - благоустрояване на градската среда. Без извършването на гореописаните, допълнително възникнали СМР не е възможно изпълнението на основния договор и въвеждането в експлоатация на обекта. Стойността на договорените допълнителни СМР е 33.25% от ст/та на основната поръчка.