Версия за печат

00360-2010-0019

BG-гр. София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УМБАЛ "Александровска" ЕАД, ул."Св. Георги Софийски" №1, За: Зоя Катерска- началник " Обществени поръчки", Р. България 1431, гр. София, Тел.: 02 9230579, E-mail: mbal@alexandrovska-hospital.bg, Факс: 02 9230646

Място/места за контакт: УМБАЛ "Александровска" ЕАД, отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.alexandrovska-hospital.bg.

Адрес на профила на купувача: www.alexandrovska-hospital.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на медицински консумативи в УМБАЛ "Александровска" ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: склад "Медицински консуматив" и Болнична аптека на УМБАЛ "Александровска" ЕАД, ул. "Св. Георги Софийски" №1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на масов общоболничен, хирургичен, урологичен, анестезиологичен, превързочен консуматив, хартия за медицински апарати, гел за ЕКГ и ултразвук, медицински изделия от нетъкан текстил и др. Видовете, количествата и техническите параметри на консумативите са посочени в "Предмет на поръчката и техническа спецификация" Приложение №1 от конкурсната документация за участие. Доставката се извършва след периодични заявки на Възложителя според нуждите му и броя на пациентите за срок от 12 месеца.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33141310, 33141320, 33141300, 33141220, 33141200, 33141210, 33141420, 33141110, 33141114, 33141118

Описание:

Медицински консумативи
Спринцовки
Игли за медицинска употреба
Устройства за венозна система и вземане на кръв
Канюли
Катетри
Катетри с балон
Хирургически ръкавици
Превръзки
Марля за медицинска употреба
Компреси от марля

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
28340 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена; тежест: 70
Показател: качество; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 33 - 047296 от 17.02.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 250 - 383697 от 24.12.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 334 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на медицински консумативи
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.05.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

19

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Алегра Медика" ООД ЕИК:200054683, ж.к. Зона Б-5, бл.7, вх.В, Р България 1303, София, Тел.: 02 4830355, Факс: 02 8685699

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2100 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 335 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на медицински консумативи
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.05.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

19

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Медика здраве" ЕООД ЕИК:130572271, ж.к."Хаджи Димитър", ул."Бдин" №104, Р България 1510, София, Тел.: 02 9455037, Факс: 02 9455021

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 16160 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 340 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на медицински консумативи
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.05.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

19

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Истлинк България" ООД ЕИК:115573932, ул. "Йордан Йовков" №9, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 032 641286, Факс: 032 642706

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 10080 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.06.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ