Версия за печат

00496-2011-0006

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция за социално подпомагане, ул."Триадица" №2, За: Ирена Цветкова, Р България 1051, София, Тел.: 02 8119637, E-mail: s.getsova@asp.government.bg, Факс: 02 9350530

Място/места за контакт: отдел "Правни процедури и договори"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.asp.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Абонаментно поддържане, комплексна системно - техническа помощ и периодично актуализиране на счетоводен програмен продукт " Web версия на счетоводна подсистема на Бизнес Процесор - Конто 66", използван от АСП и нейните териториални структури в страната".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: ЦУ на АСП,28 РДСП и 147 ДСП
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обезпечаване пeриодичната актуализация и абонаментното поддържане на софтуерен продукт " Web версия на счетоводна подсистема на Бизнес Процесор - Конто 66", въведен и използван от АСП от 2003 г., включващ следният функционален обхват: поддържане на счетоводен продукт „КОНТО” в ЦУ и териториалните поделения на АСП; проверка и поддържане на физическата цялост на базата данни на ЦУ и териториалните поделения на АСП; проверка и поддържане на логическа комплектност на счетоводните данни от ЦУ и териториалните поделения на АСП; проверка и профилактика на текущото състояние на продукта, отстраняване на проблеми, нарушаващи нормалното му функциониране; доработка на продукта при необходимост, актуализация на НСБ, в зависимост от наложени промени в ЕБК, ЕБС, данъчни закони и ЗС: сметкоплан – добавяне на нови сметки и предефиниране на съществуващи; промяна на аналитичността на счетоводните сметки при необходимост; номенклатури – параграфи, нови дейности, видове социални помощи; отчет на касовото изпълнение на бюджета – БЗ по видове дейности; разработване на справки към отчета - БЗ по видове дейности; справка за засичане на параграфите от отчета БЗ със счетоводните сметки от оборотната ведомост. инсталиране на актуализациите и активирането им за работа в ЦУ и териториалните поделения на АСП; изготвяне на единна счетоводна база съгласно изискванията на Сметната палата: извеждане на необходимите справки за Сметната палата; изготвяне на обобщени управленски отчети и анализи на счетоводната информация; осигуряване изготвянето на надеждни, месечни и годишни архиви на счетоводната база; поддържане на информационната база за всички поделения на АСП на еднакво ниво; комплексна системно-техническа помощ, ежемесечен съпорт, текущи консултации и съдействие в реално време на съответните служители на АСП, пряко използващи софтуера. анализиране на възникнали аварийни ситуации и даване на препоръки за действие; проверка на физическата цялост на базите; проверка на логическата комплексност на базите; пренастройка на инсталацията с дефиниране на нови сметки и предефиниране на съществуващи сметки; възможности за генериране от продукта на обобщаващ макет на касов отчет и Б3, съгласно изискавания на Министерство на финансите; дефиниране и предефиниране на номенклатури и диапазони; преинсталиране и параметризиране /настройка; дефиниране на потребители, роли в системата и правата им на достъп до функциите на системата; дефиниране и зареждане структурата на организацията в системата; оказване на помощ при отстраняване на проблемни ситуации - до 2 часа през on – line support в рамките на работното време и до 72 часа при интервенция на място в работни дни; настройка на видове документи и дневници по ДДС; обучение на служители на възложителя да създават периоди, да ги отключват и заключват, да зареждат и преизчисляват салда;

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
49994 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с покана

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ФС01-49/31.05.2011г. / Наименование:"Абонаментно поддържане, комплексна системно - техническа помощ и периодично актуализиране на счетоводен програмен продукт " Web версия на счетоводна подсистема на Бизнес Процесор - Конто 66", използван от АСП и нейните териториални структури в страната".
V.1) Дата на сключване на договора
31.05.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ДИУЕЪР" ЕООД, ЕИК 121796200, Удостоверение изх. № 20110302161809 / 02.03.2011г., ул. "Панайот Волов" № 11, Р България 1527, гр. София, Тел.: 02 9461540, E-mail: dware@dware.bg, Факс: 02 9461644

URL: www.dware.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 49994 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Р България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Р България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.05.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне с покана

6. възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост, или на изключителни права, придобити по силата на закон или на административен акт;