Версия за печат

00010-2011-0008

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СБАЛССЗ "Света Екателина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: Отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на медицински изделия (хирургически инструментариум) за нуждите на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: сградата на СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД“, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А, Стопански склад.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1. Доставка на медицинските изделия (хирургически инструментариум) по обособени позиции: № № 1 и 2; 2. Осигуряване на ремонт и сервиз на медицинските изделия по обособена позиция № 1 по време на гаранционния срок;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000, 33169000

Описание:

Медицински консумативи
Хирургически инструменти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
68856.64 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 71 от 01.03.2010 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 11 от 29.11.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-25-74-1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на сет за миниинвазивна сърдечна хирургия за нуждите на операционeн блок на СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД;
V.1) Дата на сключване договора
28.05.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.05.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

«ДЕВИМЕД» ООД, ЕИК 130322047, бул. «Цар Борис III” №23, ЕТ.3, България 1612, София, Тел.: 02 9533616, Факс: 02 9533616

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 66900 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 66856.64 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № РД-25-74-2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на набор за въвеждане на феморални венозни канюли включващ: игла, скалпел №11, водач .035 х 180 см с голям, J - образно закривен край и дилататори за нуждите на операционeн блок на СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД;
V.1) Дата на сключване договора
28.05.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.05.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“ДЕВИМЕД” ООД, ЕИК 130322047, бул. «Цар Борис III” №23, ЕТ.3, България 1612, София, Тел.: 02 9533616, Факс: 02 9533616

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.05.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

й) Всички подадени оферти при открита процедура, ограничена процедура или състезателен диалог не отговарят на предварително обявените от възложителя условия или са неприемливи. В договарянето са включени само тези участници, които са удовлетворили критериите за подбор.

Процедурата на договаряне е открита на основание чл.90, ал.1, т.2 от ЗОП, тъй като откритата процедура по ЗОП с предмет: Доставка, монтаж/инсталиране, пускане в експлоатация/тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на медицински изделия (хирургически инструментариум и медицинско оборудване) за нуждите на УНСБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с изделията, открита с решение № РД –25-204/29.11.2010 г. на изпълнителния директор на болницата, обявление S 233-356596 от 01.12.2010 г., обнародвано в електронната сраница на Официалния вестник на ЕС, обявление №11 от 29.11.2010 г., обнародвано в електронната страница на ДВ и публикувано обявление в регистъра на АОП с уникален номер 00010-2010-0012, е прекратена по обособени позиции: №1 и 5 с решение № РД-25-25/25.03.2011 г. на изпълнителния директор на болницата, на основание чл. 39, ал. 1, т. 3 от ЗОП и са поканени за участие в процедурата само участниците, които са представили оферти и отговарят на изискванията, посочени в обявлението за откритата процедура.