Версия за печат

00689-2010-0006

BG-Ямбол: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, За: Галина Иванова, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661566, E-mail: contact@tundja.net, Факс: 046 661575

Място/места за контакт: стая 308 А
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Финансов одит на проект: „Изграждане на канализационна система с ПСОВ, с. Тенево, Община „Тунджа”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община "Тунджа"
Код NUTS: BG343
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на възлагане по поръчката е осъществяването на пълен финансов одит на проект "Изграждане на канализационна система с ПСОВ за нуждите на с. Тенево, Община Тунджа”, финансиран по Оперативна Програма „Околна среда 2007 – 2013 г.“, Процедура с референтен номер: BG161PO005/08/1.10/01/02 и наименование: „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”, по Договор: 5811 – СО64 -255, Проект №: 5811 – 64 – 255, през последните 12 месеца от осъществяването на проекта. Осъществяването на финансовия одит на проектните дейности като независима и обективна дейност за предоставяне на увереност и консултации има за цел да подпомогне Възложителя чрез прилагането на систематичен и дисциплиниран подход за оценяване и подобряване ефективността на процесите на управление на риска, контрол и управление. Извършеният в изпълнение на възлагания по поръчката одит трябва да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с международните одиторски стандарти.Предназначението на финансовия одит е да направи обективна оценка на законосъобразността и целесъобразностт на разходваните средства при изпълнение на дейностите по проекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212100

Описание:

Услуги по финансов одит


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
90946.1 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 50
Показател: Финансова оценка; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00689-2010-0006

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 6 от 02.09.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 43 / Обособена позиция №: / Заглавие:Финансов одит на проект: “Изграждане на канализационна система с ПСОВ, с. Тенево, община Тунджа"
V.1) Дата на сключване договора
25.05.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.09.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Дружество по ЗЗД "Актив Адвайзърс", ул. "Леге" №15, ет. 3, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9805055, E-mail: office@globaladvisers.eu, Факс: 02 9805075

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 210000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 90946.1 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна Програма „Околна среда 2007 – 2013 г.“, Процедура с референтен номер: BG161PO005/08/1.10/01/02 и наименование: „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”, Договор: 5811 – СО64 -255, Проект №: 5811 – 64 – 255.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.05.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор