Версия за печат

00795-2011-0002

BG-Садово: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Садово, ул.Иван Вазов, №2, За: Светлана Атанасова, Република България 4122, Садово, Тел.: 03118 2601, E-mail: sadowo@abv.bg, Факс: 03118 2500

Място/места за контакт: общинска администрация
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Управление от екип за управление на проект: "Битова и дъждовна канализация на село Кочево, община Садово"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Садово
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Консултанските услуги следва да бъдат свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта до изплащането на помощта както следва: 1.Съдействие и подкрепа на възложителя при изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и управлението на проекта.2.Съдействие и подкрепа на възложителя при осъществяване на документални проверки, включително проверки на финансови документи и други документи, представени в рамките на проекта.3.Съдействие и подкрепа на възложителя при провеждане на посещения на място и проверки на място от страна на Разплащателната агенция и/или Управляващия орган на ПРСР, както и на други компетентни органи.4.подготовка на заявка за плащане за отчитане на проекта, включително и съдействие и подкрепа на възложителя при кореспонденцията му с Разплащателната агенция.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
23000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 0 / Наименование:Управление от екип за управление на проект: "Битова и дъждовна канализация на село Кочево, община Садово"
V.1) Дата на сключване на договора
18.05.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"УИГ България" ЕООД, ЕИК 131100811, бул.Васил Левски" 40, ет.3, Република българия 1142, София, Тел.: 02 9391940, E-mail: info@wygbulgaria.com, Факс: 02 9391955

URL: www.wygbulgaria.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 23000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Изпълнение на проект №16/321/00077 "Битова и дъждовна канализация на с.Кочево, община Садово", финансиран по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския европейски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша, №18, Република България 1000, софия, Тел.: 02 9884070

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.05.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор