Версия за печат

00038-2011-0007

BG-Габрово: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. Възраждане № 3, За: Марта Петрова, Теодора Цанева, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818377, E-mail: marta@gabrovo.bg, tsaneva@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://gabrovo.bg/index.php?l=166.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ОФИСА НА ЗВЕНО ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ 58111-77-268 ИНТЕГРИРАН ПРОЕКТ ЗА ВОДНИЯ ЦИКЪЛ НА ГРАД ГАБРОВО, ОП ОКОЛНА СРЕДА 2007 - 2013”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: на територията на гр. Габрово, пл. "Възраждане" 3
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е доставка на оборудване за офиса на Звено за изпълнение на проект 58111-77-268 Интегриран проект за водния цикъл на град Ггаброво, ОП Околна среда 2007 - 2013, както следва, съгласно технически спецификации: 1.Kомпютърна конфигурация – 4 бр.(с енергийна категория Б) 2.Преносим компютър – 5 бр.(с енергийна категория В) 3.Лазерно мултифункционално устройство – 1 бр. 4.Мултимедиен проектор – 1 бр. 5.Монитор за мултимедията - 1 бр. 6.Копирна машина – цветна – 1 бр. 7.Копирна машина – черно бяла – 1 бр. 8.GPS устройство и специализиран софтуер към него 9.Стандартно Share-point базирано, сървърно приложение /или еквивалентно/ за управление на проекти.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30213000, 30213100, 30100000, 48331000

Описание:

Персонални компютри
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Софтуерни пакети за управление на проекти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
36686 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 214-ИПВЦ-11 / Наименование:„ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ОФИСА НА ЗВЕНО ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ 58111-77-268 ИНТЕГРИРАН ПРОЕКТ ЗА ВОДНИЯ ЦИКЪЛ НА ГРАД ГАБРОВО, ОП ОКОЛНА СРЕДА 2007 - 2013”
V.1) Дата на сключване на договора
19.05.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Стемо" ООД, ЕИК: 817080126, ул. "Николаевска" 48, България 5300, Габрово, Тел.: 066 800453, E-mail: main@sf.stemo.bg, Факс: 066 8162303; 02 9461079

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 68000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 36686 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 36686, Най-висока цена 64217 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

58111-77-268 ИНТЕГРИРАН ПРОЕКТ ЗА ВОДНИЯ ЦИКЪЛ НА ГРАД ГАБРОВО, Договор за безвъзмездна помощ 58111-С077-268 от 23.02.2010 г., в рамките на оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г.", съфинансирана от Кохезионен фонд и РБ.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 120, ал. 3 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.05.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор