Версия за печат

00246-2010-0222

BG-с. Ковачево: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Област Стара Загора, За: По въпроси относно процедурата - Диян Димитров - Специалист, търговия - старши, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662912, E-mail: d.dimitrov@tpp2.com, Факс: 042 662590

Място/места за контакт: Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на консумативи за принтери и мултифункционални системи”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на консумативи за принтери и мултифункционални системи за нуждите на „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, по спецификация приложена към документацията на обществената поръчка. Поръчката е разделена на четири обособени позиции, както следва: Първа обособена позиция – „Доставка на консумативи за принтери и мултифункционални системи “HEWLETT-PACKARD" по спецификации или еквивалентно. Втора обособена позиция – „Доставка на консумативи за принтери и мултифункционални системи “EPSON " по спецификации или еквивалентно” Трета обособена позиция – „Доставка на консумативи за принтери и мултифункционални системи “XEROX" по спецификации или еквивалентно” Четвърта обособена позиция – „Доставка на консумативи за принтери и мултифункционални системи по спецификации или еквивалентно” Срок за изпълнение на обществената поръчка - 12 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на количествата. Доставките се извършват по заявка на Възложителя, в срок до 3 /три/ работни дни след получена заявка по факс и телефон.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30192113

Описание:

Касети с тонер
Пълнители с мастило

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
179025.9 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

10221

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 9 от 14.12.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 10790 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на консумативи за принтери и мултифункционални системи “HEWLETT-PACKARD" по спецификации или еквивалентно”"
V.1.1) Дата на сключване договора
17.05.2011 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.05.2011 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Стемо” ООД, Област Габрово, Република България 5300, гр. Габрово, Тел.: 066 801951, E-mail: main@sf.stemo.bg, Факс: 066 800465

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 101773.2 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 10789 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка на консумативи за принтери и мултифункционални системи “EPSON " по спецификации или еквивалентно”
V.1.1) Дата на сключване договора
17.05.2011 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.05.2011 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Сиенсис" АД, Област София, Република България 1000, град София, Тел.: 02 9583600, E-mail: sales@insys.bg, Факс: 02 9583036

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 13085.07 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 10791 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Доставка на консумативи за принтери и мултифункционални системи “XEROX" по спецификации или еквивалентно”
V.1.1) Дата на сключване договора
17.05.2011 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.05.2011 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Лирекс БГ" ООД, Област София, Република България 1000, София, Тел.: 02 9961961, E-mail: office@lirex.bg, Факс: 02 9743095

URL: www.lirex.bg.

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19122.63 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 10788 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:„Доставка на консумативи за принтери и мултифункционални системи по спецификации или еквивалентно”
V.1.1) Дата на сключване договора
16.05.2011 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.05.2011 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ронос" ООД, Област София, Република България 1000, София, Тел.: 0700 17017, Факс: 0700 17017

URL: www.ronos.bg.

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 45045 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.05.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП