Версия за печат

00692-2011-0007

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Света Анна" София АД, ж.к. "Младост 1", ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Росица Алексиева /Жени Човалинова, Република България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759130

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни среди, консумативи и реактиви за нуждите на Отделение по микробиологична лаборатория и контрол на ВБИ при УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Болнична аптека на УМБАЛ "Света Анна" - София АД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни среди, консумативи и реактиви за нуждите на Отделение по микробиологична лаборатория и контрол на ВБИ при УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД по предварителна писмена заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено в срок не по-малък от 180 /сто и осемдесет/ календарни дни, от доставката и представяне на следните документи: Фактура, Приемно предавателен протокол, писмена заявка от Възложителя, Сертификат за качество и Сертификат за партида, че продукта не носи риск от предаване на причинители на спонгиформени енцефалопатии. Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ “Света Анна” - София АД. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца от подписването на договора при периодично извършващи се заявки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в календарни дни, не по-малък от 1 календарен ден и не повече от 10 календарни дни от получаване на писмена заявка от Възложителя по факс. Остатъчният срок на годност на хранителните среди, консумативите и реактивите е не по – малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33694000

Описание:

Диагностични реактиви


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
89983.32 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Цена - К1; тежест: 80
Показател: Качество - К2; тежест: 10
Показател: Срок на доставка - К3; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 10.1 / Наименование:Доставка на хранителни среди, консумативи и реактиви за нуждите на Отделение по микробиологична лаборатория и контрол на ВБИ при УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД.
V.1) Дата на сключване на договора
16.05.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Бул Био-НЦЗПБ" ЕООД, ЕИК 130428132, бул. "Янко Сакъзов" № 26, Република България 1506, София, Тел.: 02 9446191, Факс: 02 9433075

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20440.56 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 10.2 / Наименование:Доставка на хранителни среди, консумативи и реактиви за нуждите на Отделение по микробиологична лаборатория и контрол на ВБИ при УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД.
V.1) Дата на сключване на договора
16.05.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Диамед" ООД, ЕИК 121062052, ул. "Христо Ценов" № 4, Република България 1407, София, Тел.: 02 9621755, Факс: 02 9621753

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 44690.88 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 10.3 / Наименование:Доставка на хранителни среди, консумативи и реактиви за нуждите на Отделение по микробиологична лаборатория и контрол на ВБИ при УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД.
V.1) Дата на сключване на договора
16.05.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Медицинска Техника Инженеринг" ООД ЕИК 175055104, ж.к. Младост 1, ул. "Димитър Моллов", бл. 28 Б, Република България 1750, София, Тел.: 02 8701060, Факс: 02 9712410

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5254.8 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 10.4 / Наименование:Доставка на хранителни среди, консумативи и реактиви за нуждите на Отделение по микробиологична лаборатория и контрол на ВБИ при УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД.
V.1) Дата на сключване на договора
16.05.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Оптим Ко" ООД ЕИК 175055104, ул. "Атанас Далчев", № 1, вх. Б, Република България 1113, София, Тел.: 02 8720538, Факс: 02 9712320

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10609.08 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 10.5 / Наименование:Доставка на хранителни среди, консумативи и реактиви за нуждите на Отделение по микробиологична лаборатория и контрол на ВБИ при УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД.
V.1) Дата на сключване на договора
16.05.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ридаком" ЕООД ЕИК 1750408885, ул. "Коломан", № 1, Република България 1618, София, Тел.: 02 9559998, Факс: 02 9586568

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8988 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически и квалификационни изисквания в обявлението, документацията за участие или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Когато с жалбата е поискана временната мярка процедурата за възлагане на обществена поръчка спира до влизане в сила на определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или с решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.05.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор