Версия за печат

00530-2010-0127

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. Ал. Дондуков № 52, За: Валерия Дедова, България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dоdova@nra.bg

Място/места за контакт: Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg..

Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207..

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване на периодични технически прегледи, доставка и монтаж на консумативи за 7 /седем/ броя климатични шкафове Emerson network power - HPM S 12 DA 001VD02010F0 / HCE 024 (в гаранция), монтирани в сгради на териториалните структури на НАП в страната, за срок до изтичане на гаранционния им период

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на периодични технически прегледи, доставка и монтаж на консумативи за 7 /седем/ броя климатични шкафове Emerson network power - HPM S 12 DA 001VD02010F0 / HCE 024 (в гаранция), монтирани в сгради на териториалните структури на НАП в страната, за срок до изтичане на гаранционния им период. Срокът на гаранцията е 36 месеца, считано от датата на подписването на протоколите за извършената доставка и монтаж на климатичните шкафове. Конкретните дати на подписване на протоколите за съответните климатични шкафове са посочени в документацията за участие, като последната дата е 10.11.2008 г. и съответно последната дата, до която важи гаранцията е 10.11.2011 г. Климатичните шкафове са монтирани в сгради на териториалните структури на НАП, както следва: офис Кюстендил, офис Добрич, офис Силистра, ТД Пловдив, офис Хасково, офис Русе, ГДО - София. В обхвата на поръчката се включва: - извършване на ежемесечни профилактични технически прегледи, съгласно изискваните от производителя видове дейности и периодичност на профилактиката на климатичната техника; - почистване на топлообменните повърхности на кондензатора и изпарителя - 4 /четири/ пъти годишно; - доставка и монтаж на консумативи - въздушни филтри клас G 4 и цилиндри за пароовлажнители. Доставката и монтажа ще се извършват при необходимост - при замърсен филтър и затлачване на цилиндъра на пароовлажнителя и при натрупване на котлен камък. Доставените консумативи следва да бъдат оригинални, придружени със сертификат. Доставките и монтажа се извършват в срок до 10 дни от установяването на необходимостта, което се установява при извършването на ежемесечните профилактични прегледи; - отзоваване на повикване от възложителя в случай на констатирана авария, повреда или спиране на съоръженията. Времето за отзоваване е до 6 часа от момента на отправяне на заявка от възложителя. Подробното описание на задължително изискваните от производителя видове дейности и периодичност на профилактиката на климатичната техника се съдържа в документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Стойност на абонаментната такса за техническите прегледи и дейности по поддръжка на всички съоръжения за един месец; тежест: 70
Показател: Обща стойност от единичните цени без ДДС на консумативите; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 048 - 070839 от 10.03.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 253 - 389709 от 30.12.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 59 / Обособена позиция №: / Заглавие:периодични технически прегледи, доставка и монтаж на консумативи за 7 /седем/ броя климатични шкафове Emerson network power - HPM S 12 DA 001VD02010F0 / НСЕ 024 (в гаранция), монтирани в сгради на териториалните структури на НАП в страната за срок до изтичане на гаранционния им период, съгласно приложен към договора списък
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.03.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„АЛФА ГРИСИН ИНФОТЕХ БГ” ООД ЕИК 201116433, район Витоша, бул. България № 118, бл. Бизнес сграда „Абакус”, ет . 4, ап. 3-20, България 1618, София, Тел.: 02 4899868

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 29372 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219332, E-mail: adm.sgs@abv.bg, Факс: 02 9813740

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно действащото законодателство

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.05.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ