Версия за печат

00042-2010-0012

BG-гр. София: 21 - Юридически услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: Цветелина Хантова, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9409392

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на документации за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на Закона за обществените поръчки за изпълнението на дейност 1 (Анализ, идентифициране и вписване на първичните администратори на данни и техните услуги в регистрите на Електронното правителство), дейност 3 (Реализиране на приоритетни административни услуги), дейност 4 (Разработване на референтен модел на архитектура за централните администрации и общинските администрации) и дейност 5 (Усъвършенстване на портала и доизграждане на системата на електронното правителство във връзка с административното обслужване) по проект „Развитие на административното обслужване по електронен път”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 21
Публикуване на информацията: НЕ
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Изготвяне на документации за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на Закона за обществените поръчки за изпълнението на дейност 1 (Анализ, идентифициране и вписване на първичните администратори на данни и техните услуги в регистрите на Електронното правителство), дейност 3 (Реализиране на приоритетни административни услуги), дейност 4 (Разработване на референтен модел на архитектура за централните администрации и общинските администрации) и дейност 5 (Усъвършенстване на портала и доизграждане на системата на електронното правителство във връзка с административното обслужване) по проект „Развитие на административното обслужване по електронен път”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд”

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

79140000, 72600000

Описание:

Други юридически консултации и услуги
Услуги по оказване на помощ и консултации в областта на компютърните системи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
18750 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Качество на техническо предложение – “Техническа оценка”; тежест: 50
Показател: Предлагана цена: “Финансова оценка” ; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-15 / Наименование:по Проект „Развитие на административното обслужване по електронен път”
V.1) Дата на сключване на договора
09.05.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Д енд Д консултинг" ООД, ЕИК 175400479, ул. "Юрий Венелин" № 15, Република България 1000, София, Тел.: 02 9881319

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 18750 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Развитие на административното обслужване по електронен път”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Решение № 4870/06.04.2011г. на ВАС

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.05.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор