Версия за печат

00044-2010-0043

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. Македония № 3, За: Галя Тодорова, РБългария 1606, София, Тел.: 02 9173323, Факс: 02 9173262

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.napi.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване на консултанстка услуга във връзка с извършване на рехабилитация на обект: BG161PO001/2.1-01/2007/001-02-U-01 „Лот 2 Рехабилитация на път ІІІ-307 Дерманци - Угърчин – Микре, област Ловеч

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Област Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

осъществяване на консултантска услуга, във връзка с извършване на рехабилитация на Строеж: BG161PO001/2.1-01/2007/001-02-U-01 „Лот 2 Рехабилитация на път ІІІ-307 Дерманци - Угърчин – Микре, област Ловеч, в участъка от км 17+000 до км 41+462.28”, по етапи както следва: 1. ЕТАП ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОЕЖА: а) Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно чл. 11 от на Наредба № 2 от 22 март 2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи (Обн. ДВ. бр.37 от 4 май 2004г.); б) Упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с чл. 168 от ЗУТ и по реда на Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството /обн. ДВ бр. 37 от 04.05.2003г. с посл. изм. и доп./; в) Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; г) Контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР. д) Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР. 2. ЗАКЛЮЧИТЕЛЕН ЕТАП: а) Съставяне на Окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ за въвеждане на Строежа в експлоатация. б) Изготвяне на доклад – Технически паспорт на Строежа, съгласно Наредба №5 / 28.12.2006г. за техническите паспорти на строежите /обн. ДВ бр. 7 от 23.01.2007г. с посл. изм. и доп./; 3. УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ВРЕМЕ НА ОТСТРАНЯВАНЕ НА ПРОЯВЕНИ СКРИТИ ДЕФЕКТИ ПРЕЗ ГАРАНЦИОННИТЕ СРОКОВЕ. (2) КОНСУЛТАНТЪТ приема да изпълни горепосочените услуги при условията, посочени в този Договор, Приложение № 1 и № 2 към него и Технологичната програма. ІV. СРОКОВЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА: Чл.5. (1) Срокът за дейностите по чл.4, ал.1, т.1, б. „а” (Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа) и б. „б” (Упражняване на строителен надзор по време на строителството), започва да тече от датата на подписване на настоящия Договор и продължава до датата на въвеждане на Строежа в експлоатация. (2) Срокът за дейностите по чл.4, ал.1, т.1, започва да тече от датата на подписване на Протокол, обр. № 2а за определяне на строителна линия и ниво по Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн. ДВ. бр.72 от 15 Август 2003г. с последващите изменения и допълнения), и продължава до датата на въвеждане на Строежа в експлоатация; (3) За окончателно извършване на услугите по ЕТАП ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОЕЖА се определя датата на въвеждане на Строежа в експлоатация по реда на НАРЕДБА № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
233871 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 48 - 071075 от 10.03.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД-36-5 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлагане на обществена поръчка с предмет „Определяне на изпълнител за извършване на поддържане (превантивно, текущо, зимно и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации) на 954,106 км републикански пътища, стопанисвани от Агенция „Пътна инфраструктура” (АПИ), на територията на Областно пътно управление Пловдив, съгласно чл. 19, ал. 1, т. 1 от Закона за пътищата
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.06.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Пътинвестинженеринг АД, ЕИК 831643582, гр. София, бул."Цар Борис III" № 257, България 1619, София, Тел.: 02 9571802

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 233871 BGN без ДДС
В брой месеци: 4
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Съгласно условията на тръжната процедура и договора, същият е сключен на единични цени за отделните видове работ.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.05.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ