Версия за печат

00072-2011-0002

BG-Карлово: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Карлово, ул. Петко Събев №1, За: инж. Георги Каръмчев, РБългария 4300, Карлово, Тел.: 0335 99304, Факс: 0335 99333

Място/места за контакт: Заместник Кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.karlovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Приготвяне на храна за настанените в ДВХУИ,гр. Баня, Община Карлово”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 25
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Складовата база на ДВХУИ, гр. Баня, Община Карлово
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1. Предметът на поръчката включва ежедневно приготвяне на закуска, обяд и вечеря за 150 човека. - сутрин – закуска /Приложение №1 от Техническата спецификация/; - обяда включва супа, основно ястие и десерт /Приложение №2 от Техническата спецификация/; Основното ястие от обедното меню се приготвя в два варианта. Броя на всяко от ястията се посочва със седмичната заявка. - вечерята включва основно ястие и десерт /Приложение №2 от Техническата спецификация/. 2. Заявките за готовата храна и необходимия брой порции се подават от упълномощените длъжностни лица определени от Възложителя в ден четвъртък, предшестващ седмицата. 3. Готовата храна от обедното меню се предава на представителя на Възложителя не по-късно от 11.00 часа в деня на доставката. Не по – късно от 16.00 часа в деня на доставката се предава готовата храна от вечерното меню и закуската за следващия ден Готовата храна се доставя в базата на Възложителя със собствена или наети специализирани транспортни средства, оборудвани за превоз на хранителни стоки. 4. Изпълнителят да има готовност за приготвянето на допълнително количество храна, което Възложителят не е подаел с първоначалната заявка, поради различни причини. 5. Готовата храна се доставя с посуда на Изпълнителя. 6. Храната се калкулира от Изпълнителя по Рецептурника на Заведенията за обществено хранене – вариант II-ри. Крайната стойност на един храноден за едно лице е определена на 3,70 /три лева и 70 ст./ лева /ДДС, транспортни разходи, режийни и други/. 7. Готовата храна следва да отговарят на изискванията на Закона за храните, БДС и задължително да са придружени със калкулация, сертификат за качество, документ за произход и срок на годност. 8. Участниците да разполагат със собствена или наета производствена кухненска база на територията на Община Карлово с капацитет по т.1. Кухненската база най- малко да е оборудвана със следната професионална техника: професионална готварска печка – 1 брой; професионален фритюрник – 1 брой; професионална скара – 1 брой. Базата и професионалната техника да имат капацитет за едновременно приготвяне на минимум 150 порции. 9. Участниците да разполагат със собствени или наети специализирани транспортни средства, оборудвани за превоз на готова храна. 10. Участниците да са регистрирани в Агенция за социално подпомагане за представяне на социални услуги – доставка на готова храна по чл.18, ал.2 от Закона за социалното подпомагане. 11. Готовата храна се получава от упълномощените длъжностни лица на Възложителя срещу складова разписка, издадена от материалноотговорното лице на ДВХУИ, калкулация, сертификат за качество, произход и срок на годност. 12. С офертата участникът да представи схема за калкулиране на крайната цена на готовата храна в проценти /хранителни продукти, ДДС, режийни, транспортни разходи, печалба и др./. 13. Изпълнителят издава фактура за приготвената храна в края на всеки месец. Изпълнителят съхранява документите за закупените хранителни продукти и при поискване от Възложителят ги предоставя за осъществяване на контрол върху калкулираните количества и стойности на продуктите. В деня на отваряне на офертите участниците осигуряват достъп на комисията за извършване на оглед на кухненската база и техническото оборудване.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
127750 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Схема за калкулиране ; тежест: 60
Показател: предлаган процент месни ястия приготвени по Рецептурник Вариант I; тежест: 20
Показател: предлаган процент за завишаване количеството на дневният порцион през дните обявени за национални празници; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 48 от 14.02.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 40 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за приготвяне на храна за ДВХУИ, гр. Баня
V.1) Дата на сключване договора
04.05.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.04.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Итали - Трифонови С-ие" СД, ЕИК 115050615, ул.10-та №30, РБългария 4364, с. Ведраре, Община Карлово, Тел.: 03138 2082

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 127750 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 127750 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.05.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор